Будова,
структура уроку. Яким повинен бути урок
Структура
уроку
Тема:
Мета: а) навчальна:
б) розвивальна:
в) виховна:
Тип уроку:
урок вивчення нового матеріалу
урок закріплення знань, навичок, умінь
урок перевірки первинного розуміння й уміння застосування на практиці
теоретичних знань
комбінований
Урок комплексного застосування знань,
умінь, навичок учнів.
Урок контролю знань учнів
Форма проведення уроку:
Урок-лекція
Урок-практикум
Урок-залік
Урок-змагання
Урок-екскурсія
Контрольна робота
Наочність та обладнання:
об’єкти навколишнього середовища, макети
таблиці
картки
ілюстрації
ТЗН
книги, підручники, збірники
записи на дошці
комп’ютер
Етапи уроку:
І. Організаційний
ІІ. Перевірка домашнього завдання
ІІІ. Формування мети й завдань уроку
ІV. Мотивація навчальної діяльності
V. Актуалізація опорних знань, умінь, навичок
VІ. Вивчення нового матеріалу:
теорія,
практика
VІІ. Первинне закріплення і корекція
VІІІ. Підсумки уроку
ІХ. Домашнє завдання
Х. Рефлексія.
Немає коментарів:
Дописати коментар