пʼятницю, 21 листопада 2014 р.

Будова, структура уроку. Яким повинен бути урок

Будова, структура уроку. Яким повинен бути урок
Структура уроку

Тема:

Мета: а) навчальна:
           б) розвивальна:
           в) виховна:


Тип уроку:
урок вивчення нового матеріалу
урок закріплення знань, навичок, умінь
урок перевірки первинного розуміння й уміння застосування на практиці
теоретичних знань
комбінований
Урок комплексного застосування знань, умінь, навичок учнів.
Урок контролю знань учнів

Форма проведення уроку:
Урок-лекція
Урок-практикум
Урок-залік
Урок-змагання
Урок-екскурсія
Контрольна робота

Наочність та обладнання:
об’єкти навколишнього середовища, макети
таблиці
картки
ілюстрації
ТЗН
книги, підручники, збірники
записи на дошці
комп’ютер
Етапи уроку:
     І. Організаційний
     ІІ. Перевірка домашнього завдання
     ІІІ. Формування мети й завдань уроку
     ІV. Мотивація навчальної діяльності
     V. Актуалізація опорних знань, умінь, навичок
     VІ. Вивчення нового матеріалу:
теорія,
практика
     VІІ. Первинне закріплення і корекція
     VІІІ. Підсумки уроку
     ІХ. Домашнє завдання
     Х. Рефлексія.


Немає коментарів: