понеділок, 9 січня 2017 р.

конспект уроку з правознавства тема: Як захистити права споживачів

Тема: Як захистити права споживачів
Мета: Сформувати у учнів уявлення про поняття «споживач» та його права, нормативні акти,що захищають права споживачів; розвивати вміння аналізувати та робити висновки, навички роботи в парах та малих групах; виховувати повагу до права.
Тип уроку: урок здобуття нових знань, вмінь, навичок
Обладнання: Підручники "Правознавство.Практичний курс. 9 клас.". О.І. Пометун, Т.О.Ремех, ПК-презентація
Хід уроку
Оргмомент.

Оголошення очікуваних результатів від уроку.
1.Актуалізація опорних знань.
а)Перевірка Д/З
б)Робота в парах. Завдання 1. стр.89. робота над текстом казкиГ-К.Андерсона "Нове вбрання короля".Що обіцяли шевці королю? Чи виконали обіцяне? Чому?
Обговорення
ІІ.Новий матеріал.
1.Хто такі споживачі, продавці, виробники, виконавці.
1.Вчитель пропонує ПК-презентацію:
Щодня люди купують товари, користуються послугами, відвідують концерти, кінотеатри, музеї тощо.
Мова йде про споживання та споживачів.
Споживач - фізична особа, яка придбаває, замовляє, використовує або має намір придбати чи замовити продукцію для особистих потреб, безпосередньо не пов'язаних з підприємницькою діяльністю або виконанням обов'язків найманого працівника
Окрім споживачів у цих відносинах беруть участь продавці (підприємства, що реалізують товари, або фізичні особи) виконавці (фізичні чи юридичні особи, які виконують роботу або надають послуги) та виробники (фізичні чи юридичні особи, що виробляють товари для реалізації).
Для закріплення: Робота в парах. наведіть приклади ситуацій, коли між собою у відносини вступають споживач-продавець, споживач-виконавець, споживач-виробник.
Обговорення
2.Які права та обов'язки закріплені у законодавстві України.
Робота в парах. Завдання . Прочитати текст(Стор.92-94).
та дати відпові на запитання: Що закон вимагає від виробників товарів? Чому? Що споживач може вимагати від продавця під час придбання товару? У випадку неякісного товару? У випадку, якщо товар завдав споживачеві шкоду? Коли товар можна повернути до магазину?
Робота в малих групах. Прочитати ст.4.Закону України "Про захист прав споживачів" та повторити текст ст.92-94 та створити короткий із трьох-пяти правил "Кодекс поведінки продавців" (групи 1-3) та "Кодекс поведінки покупців"(групи 4-6).
Презентація результатів роботи груп. Обговорення.
Закріплення: 1.Що нового ви дізналися про права та обов’язки споживачів? Чи були в вашому житті або житті вашої родини випадки, коли б ці знання могли стати вам у нагоді?
Підсумки уроку. Повернення до очікуваних результатів.
Д/З:На 1-3 б.Повтор.матеріал теми уроку, опрацювати поняття
На 4-6 б. - завдання 2 стор.95.
На 7-9 б. завдання 2-3 стор.95.
На 10-12 - завдання 4 стор.95.


Немає коментарів: