пʼятницю, 5 вересня 2014 р.

Конспект уроку з природознавства Тема: міні-проект «Чому ми бачимо тільки один бік місяця?»

Тема: міні-проект «Чому ми бачимо тільки один бік місяця?»
Мета: дати поняття руху місяця навколо Землі, навчити аналізувати побачене, розвивати просторове бачення та уяву.
Тип уроку:  уроки застосування знань, навичок і умінь
Хід уроку
1. організаційний етап
2. Мотивація навчальної діяльності.
Бесіда з учнями про космічні об`єкти та підведення їх до найближчого ло Землі - Місяця
3. Актуалізація знань та умінь.
Фронтальне опитування учнів стосовно характеристик Місяця
Планетарні характеристики[ред. • ред. код]
·         Радіус = 1738 км
·         Велика піввісь орбіти = 384 400 км
·         Орбітальний період = 27,321 661 діб
·         Ексцентриситет орбіти = 0,0549
·         Нахил орбіти до екватора = 5,16
·         Температура поверхні = від −160° до +120 °C
·         Доба = 708 годин
·         Середня відстань від Землі = 384 400 км (у перигеї — 356 400 км, в апогеї — 406 800 км)[1]
Місяць привертав увагу людей з доісторичних часів. Це другий за яскравістю об'єкт на небосхилі після Сонця. Оскільки Місяць обертається навколо Землі з періодом близько місяця, кут між Землею, Місяцем і Сонцем змінюється; ми спостерігаємо це явище як цикл місячних фаз. Період часу між послідовними новими місяцями становить 29,5 днів (709 годин).
4. Вивчення нових знань           
На прикладі глобуса та інших круглих об`єктів зобразити рух місяця та Землі. Дати учням можливість самостійно пояснити побачене. Виправити неточності.
5. Закріплення
Запис учнями побаченого на уроці в робочі зошити. Висновок учнів.
6.  Домашнє завдання.
Додаткова інформація

Давні римляни називали Місяць Луною (лат. Luna) від індоєвропейського кореня louksnā — світла, заграва. Звідси грец. λύχνος — світильник.[2] Греки називали супутник ЗемліСеленою (грец. Σελήνη), стародавні єгиптяни — Ях (Іях).

Немає коментарів: