понеділок, 9 січня 2017 р.

конспект уроку з правознавства тема: Мета, завдання, особливості курсу «Правознавство. Практичний курс»

Тема. Мета, завдання, особливості курсу «Правознавство. Практичний курс»
Мета: Пояснити особливості навчального курсу «Правознавство. Практичний курс», формувати зацікавленість учнів у його вивченні; ознайомити учнів з діючими підручниками та системою роботи з ними; з особливостями роботи на уроках; формувати зацікавленість учнів у вивченні правознавства.
Основні поняття: правознавство

Тип уроку: вивчення нового матеріалу.
Обладнання: Посібник «Правознавство. Практичний курс» О.Пометун, Т.Ремех, зошити
 Хід  уроку
1.     Організаційний момент. Пояснення теми та очікуваних результатів роботи на уроці
2.     Актуалізація опорних знань і вмінь учнів
1)        Чи доводилося вам стикатися з поняттями «правознавство», «право»?     Якщо так, що вони означають?
2) Робота в парах. Завдання 1 стор.4-5
Обговорення(фронтальна бесіда).
3) Індивідуальна робота з підручником (початковий тест)
Обговорення(фронтальне)
3.     Вивчення нового матеріалу
1)Завдання 3 стор.6 (робота в парах).
2)Як будемо працювати. Розповідь учителя:  Учитель пояснює структуру навчального курсу, завдання. Особливості роботи на уроках правознавства. Пояснення навчальних та дисциплінарних вимог вчителя до учнів,  порядок ведення зошитів. Її потрібно осмислювати, усвідомити, як, яким чином ці знання можуть бути використані, застосовані вами не тільки у «дорослому» житті, а вже сьогодні й завтра - на вулиці, в родині, у рідній школі, з-поміж своїх однолітків, у цьому вам допоможуть численні практичні завдання, задачі, правові ситуації, які ви будете виконувати і розглядати під час навчання, співпрацюючи та навчаючи одне одного у парах, трійках, малих групах, у загальному колі. На уроках ви побуваєте в уявній ролі міліціонера або затриманого, судді чи адвоката, обвинуваченого або потерпілого; в ролі батьків, учителів, учнів, роботодавця і працівника, покупця та продавця; в ситуаціях, коли в дію вступають правові норми, в ситуаціях, коли можуть бути порушені ваші права, коли ви стали на захист прав людини як представник органів держави чи правозахисної організації тощо. Щоб працювати ефективно, уважно читайте і виконуйте інструкції, викладені у підручнику, а також рекомендації вчителя. Бажано вести зошит і записувати все, що здалося вам важливим, новим, потребує роз’яснення, а також усе, на що звертатиме увагу вчитель. У зошиті фіксуйте власні думки, пропозиції, ідеї, зауваження, доповнення, питання до інших учнів. Це допоможе вам досягти хороших навчальних результатів. Намагайтеся бути активними, толерантними і ввічливими, оскільки думка кожного учня і кожної учениці є цінною у спільній роботі. На уроках ви набудете важливого досвіду прийняття колективних рішень, що дозволить зрозуміти, як створюються і діють закони держави і будь-які правила людського співжиття.
3)Робота в малих групах . Завдання 4 стор.8.
Обговорення у класі(фронтальна бесіда)
5)Презентація роботи з підручником. Робота в парах. (завдання 5 стор.8)
Закріплення. Робота в парах. Завдання 6 (стор.9) п. 1. Пояснення особливостей «юридичної мови»
Рефлексія. Прийом «Мікрофон». Вправа Незакінчені речення.
Від вивчення курсу я очікую…
На наступних уроках я хотів би дізнатися…
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
1) Опрацювати текст підручника
2) Підготувати відповіді на запитання і завдання:
Виконати завдання на стор.9 (1-усно, 2,4-письмово)


Немає коментарів: