субота, 6 вересня 2014 р.

Конспект уроку з економіки Тема. Ринок інформації

Тема. Ринок інформації. 
Мета: Охарактеризувати роль інформації в сучасному суспільному житті та житті окремої людини; виділити три основні сектори на ринку інформації; виявити позитивні та негативні риси Інтернету; вчити використовувати теоретичні знання на практиці; розвивати логічне мислення.
Тип уроку: комбінований; 
Обладнання: підручники, зошити для практичних робіт.
Хід уроку.
I. Організаційна хвилина. 
II. Опитування за питаннями( для охоплення всього класу – на листочках).
1.Охарактеризувати спільні риси та відмінності ринку капіталу та ринку грошей ( у вигляді таблиці).
III. Мотивація навчальної і пізнавальної діяльності учнів.
- Все йде прекрасно. Вирішили відкрити свою справу – трошки грошенят було, а трохи кредиту в банку взяли... Побудували невеличке підприємство. І люди гарно працюють... Все було б добре, а ось товар щось не дуже розкуповують... Чому б це? А що, по вашому, означає вислів «хто володіє інформацією – той володіє світом? ( Бесіда).Ви міркуєте у правильному напрямку. А ось про те, що інформація давно стала товаром зі своїми вимірами та характеристиками, а Інтернет має не тільки позитивні, а й негативні риси, ми і дізнаємося сьогодні на уроці.
IV. Вивчення нового матеріалу.
1.Інформація
— це нові відомості, які прийняті, зрозумілі і оцінені її користувачем як корисні; Найважливішими, з практичної точки зору, властивостями інформації є цінність, достовірність та актуальність. 
Бесіда. Що означають ці поняття? 
а)цінність інформації;б) достовірністьвідповідність отриманої інформації об'єктивній реальності навколишнього світу. в) актуальністьце міра відповідності цінності та достовірності інформації поточному часу (певному часовому періоду). 
Залежно від призначення інформація має різні форми( реклама,книга, стаття тощо). 
2. Інформаці́йний ри́нок
— система економічних, організаційних і правових відносин щодо продажу, купівлі і розповсюдження інформаційних ресурсів, технологій, продукції та послуг. Інформаційний ринок — це ринок інформаційних продуктів та послуг, де діють усі обов'язкові атрибути - закони попиту і пропозиції, життєвий цикл товару, ціна тощо. Вивчаючи взаємодію попиту і пропозиції, ми наголошували на впливі достовірної інформації та реклами на потенціальних споживачів. За сучасних умов кожна фірма має розробити стратегію і тактику своєї діяльності, мати інформацію про урядові рішення, моделі ймовірних наслідків . Може тому у вас трохи і не пішла робота на вашому підприємстві? )). 
3. Основні сектори ринку інформації.( Робота з підручником. Заповнити таблицю)

Сектор
Інформація
Про що можна дізнатися
Ким надається
Ділова інформація
а) Біржова та фінансова;

 б) економічна та статистична;

в) комерційна
інформація;

 г) ділові новини;
Ціни, валютні курси;

 числова, демографічна, соціальна інформації;


компанії, фірми, їх робота та продукція;
Банки, біржі.

державні служби.





спеціальні інформаційні служби
Інформація для спеціалістів
професійна інформація
інформація для спеціалістів різних галузей; науково- технічна інформація; першоджерела.

Масова споживча інформація.
новини, послуги.
4. Друковані джерела інформації. Їх недоліки.
5. Інтернет. Позитивні та негативні риси.(Бесіда) 
V. Контроль знань умінь і навичок
Виконання самостійної роботи
VI. Підсумки уроку.
VII. Домашнє завдання. Опрацювати відповідний текст підручника, закінчити таблицю. 


Немає коментарів: