вівторок, 24 березня 2015 р.

Конспект уроку з біології в 7 класі Тема: Лабораторна робота № 17 Тема. Будова і різноманітність вищих грибів.

Лабораторна робота № 17
Тема. Будова і різноманітність вищих грибів.
Мета. Ознайомитися з особливостями будови і різноманітністю вищих грибів.

Обладнання і матеріали: колекції, муляжі, живі зразки шапкових грибів, препарувальний набір, лупа.
Хід роботи
Завдання 1. Ознайомитися з будовою шапинкових грибів.
1. Розгляньте плодове тіло гриба неозброєним оком. Знайдіть шапку, ніжку і грибницю. Намалюйте побачене і зробіть на малюнку відповідні цифрові позначення: 1 — плодове тіло; 2 — грибниця; 3 — ніжка; 4 — шапка.
2. Зніміть шапку і розгляньте її будову зісподу. Знайдіть пластинки або трубочки, на яких розташовані спори. Розгляньте їх за допомогою лупи.
Завдання 2. Ознайомитися з різноманітністю шапинкових грибів. Навчитися розрізняти деякі з ни.
1. Розгляньте запропоновані вам зразки шапинкових грибів.
2. Використовуючи колекції, муляжі, підручник і таблиці, визначте їхні назви. Заповніть таблицю.
Таблиця 1.
Порівняльна характеристика шапинкових грибів
                  
Гриб         

Характерні ознаки           

Пластинчастий чи трубчастий
Їстівний чи отруйний














Зробіть висновки.
4. Узагальнення і систематизація вивченого.
Виконання завдань практикуму. Опрацюйте зміст відповідних параграфів у підручнику і заповніть таблицю 2.
Таблиця 2.
Порівняльна характеристика нижчих і вищих грибів
                  
Ознаки
Нижчі гриби       

Вищі гриби

Спільні     


Відмінні



 5. Підсумки уроку, аргументація оцінок.
6. Домашнє завдання.
А). Опрацювати відповідний матеріал за підручником, дати відповіді на запитання після параграфа.
Б) Підготувати повідомлення на тему: “їстівні та отруйні гриби. Способи запобігання отруєнню грибами”.

Напишіть свій виступ за таким планом:
1. Гриби як представники одного з царств живої природи.
2. Шапинкові гриби, їхня будова.
3. їстівні та отруйні гриби.
4. Правила збирання грибів.
5. Якісна обробка грибів як спосіб запобігання отруєнню.
У доповідь обов’язково включіть таку рекомендацію: “Всі роботи, пов’язані з грибами (збирання, перероблення), виконувати тільки в присутності дорослих”. Зачитайте свій виступ перед класом і проілюструйте його вирізками з газет і журналів, фотографіями або своїми малюнками їстівних та отруйних грибів.
В) Кілька учнів отримують завдання виготовити для всіх учнів класу фішки (вони можуть бути округлої або будь-якої іншої форми), з одного боку зафарбовані у червоний колір, а з іншого — у зелений.

Немає коментарів: