Образотворче мистецтво, 3 клас
35 годин
(1 година на тиждень)
№
|
Тема уроку
|
Дата
|
У майстернях
графіка та живописця
|
||
1
|
Бесіда «В гостях у
художників» . Матеріали, інструменти та обладнання художника-графіка.
Закріплення знань про графічні техніки. Композиція «Королівство Графіки»
|
|
2
|
Вибір засобів
виразності графіки для передавання характеру форми та поверхні зображуваних
об'єктів та предметів. Композиція «Які бувають дерева»
|
|
3
|
Елементарне поняття
про ритм. Передавання руху в природі графічними засобами. Значення кольору у
графічних творах. Композиція «Розбурхане море»
|
|
4
|
Матеріали,
інструменти та обладнання художника-живописця. Закріплення знань з основ
кольорознавства (основні та похідні кольори, кольоровий спектр). Композиція
«Дарунки осені»
|
|
5
|
Поглиблення знань
про колір як засіб вираження характеру й настрою. Кольорові контрасти.
Композиція «Дзвінкоголосий півник»
|
|
6
|
Споріднені кольори,
гармонія споріднених кольорів. Кольорові відтінки, нюанси. Композиція
«Сонячні квіти»
|
|
7
|
Свідомий вибір
колірного вирішення. Технічні прийоми роботи гуашевими фарбами. Композиція
«Осінь золотиста барвами горить»
|
|
8
|
Технічні прийоми
роботи акварельними фарбами. Акварель «по-мокрому». Виконання швидких колірних
замальовок. Композиція «Дощовий день»
|
|
У майстернях скульптора,
архітектора і народних майстрів
|
||
9
|
Матеріали,
інструменти та обладнання художника - скульптора. Передача
основної форми будови тварин у простих позах. Композиція «Запишався наш павич»
|
|
10
|
Виражальні
можливості об'ємної та рельєфної форми. Відтворення фактури зображуваної
поверхні. Композиція «Гарна хатка»
|
|
11
|
Матеріали, інструменти й обладнання
художника-архітектора. Види архітектури. Композиція «Палац Снігової королеви»
|
|
12
|
Порівняння форм,
розмірів, пропорцій споруд. Створення різних за формою та характером
будівель. Композиція «Смарагдове місто»
|
|
13
|
Матеріали,
інструменти й обладнання народних майстрів. Основні види
декоративно-прикладного мистецтва. Композиція «Найкращий виріб гончара»
(глечик, декоративна тарілка)
|
|
14
|
Основні види
гончарного посуду, різноманітність форм. Узгодженість декору з формою.
Композиція «Куманець»
|
|
15
|
Актуалізація знань
про елементарну трансформацію паперу. Формування художньо-конструктивних навичок
роботи в техніці паперопластики. Робота в групах. «Новорічний сувенір»
|
|
В гостях у художників: пейзажиста,
анімаліста, портретиста, майстра натюрморту
|
||
17
|
Ознайомлення з
основними жанрами образотворчого мистецтва (на пропедевтичному рівні)
|
|
18
|
Види пейзажу.
Відтворення плановості розміщення об'єктів у просторі шляхом загороджування.
Композиція «Зимова казка»
|
|
19
|
Передавання глибини
простору за допомогою кольору при створенні уявного краєвиду. Композиція
«Подорож у гори»
|
|
20
|
Анімалістичний жанр
та його особливості. Розвиток навичок у малюванні тварин (звірів, птахів,
комах), знання елементарної будови. Композиція «Світ комах»
|
|
21
|
Відтворення
характерних особливостей силуету тварин у русі. Композиція «Вірні друзі
людини»
|
|
22
|
Портрет у різних
видах образотворчого мистецтва. Композиція «Моя мама»
|
|
23
|
Актуалізація знань
про елементарну будову та основні пропорції фігури людини. Зображення людини
в русі. Композиція «Танцівниця»
|
|
24
|
Натюрморт як жанр
образотворчого мистецтва. Особливості виділення головного в композиції.
Композиція «Вербові котики»
|
|
25
|
Відтворення з
натури композиції з неживих предметів (квіти у вазі, овочі, фрукти, шкільне
приладдя тощо). Композиція «Натюрморт за уявою»
|
|
Улюблені сюжети в мистецтві.
Художник і театр
|
||
26
|
Побутові теми в
творах мистецтва. Поглиблення умінь у створенні багатофігурної композиції.
Композиція «Веселе свято»
|
|
27
|
Зображення тварин і
людей в ілюстраціях до казок. Передача індивідуальної характеристики
казкового персонажа. Композиція «Івасик-Телесик»
|
|
28
|
Ознайомлення з
роботою художників у театрі, з елементами театру (декорації, сцена тощо) та
їхнім призначенням. Композиція «Образ дитячого театру»
|
|
29
|
Значення форми,
кольору, декору в створенні виразних театральних масок. Композиція
«Театральна маска»
|
|
З0
|
Роль театрального
костюма в розкритті образу театрального героя. Узгодження форми (деталей
одягу) з декором. Композиція «Костюм для театрального героя»
|
|
31
|
Різновиди ляльок в
театрі та мультиплікації. Конструювання лялькового персонажа. Композиція
«Пальцева голівка»
|
|
32
|
Використання
простої шрифтової композиції під час створення ескізу театральної афіші.
Композиція « Афіша до дитячої вистави»
|
|
33
|
Передавання
святкового настрою за допомогою кольору та декору в тематичній композиції.
Композиція «На арені цирку» (колективна форма роботи)
|
|
34
|
Узагальнення
матеріалу за темою? «Улюблені сюжети в мистецтві. Художник і театр»
|
|
35
|
Підсумковий урок за
рік
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар