Урок 15. Тематичне оцінювання з теми «Княжа Русь–Україна»
Мета: систематизувати та узагальнити матеріал з даної теми, закріпити знання учнів, визначити, що засвоїли добре, а над чим ще потрібно попрацювати; повторити основні поняття, дати, події даного періоду історії нашої держави; розвивати вміння складати розповідь, систематизувати матеріал.
Тип уроку: урок узагальнення та систематизації знань.
Обладнання: картки із завданнями двох варіантів.
Хід уроку
ПЕРШИЙ ВАРІАНТ
І. Організаційна частина уроку
ІІ . Виконання завдань
Учні отримують картки із завданнями двох варіантів. Відповіді на питання даються письмово.
Варіант 1
1. Назвіть події, що відбулися:
1240 р. — __ ;
1596 р. — __ ;
988 р. — __ ;
1097 р. — __ .
2. Заповніть пропущені місця в хронологічному ланцюжку.
Кий, __ , __ , __ , Ольга.
3. Що ви знаєте про цих людей? Якими справами вони запам’ятались? Володимир Великий; Данило Галицький.
4. Напишіть невелику розповідь про утворення Речі Посполитої.
5. Розмістить наведені прізвища та поняття у три колонки: Володимир Великий, Володимир Мономах, Ярослав Мудрий, Десятинна церква, «Руська Правда», «Повчання дітям», перші монети, розгром печенігів, Золоті ворота.
6. Чому занепала Київська держава?
7. Що ви знаєте про Галицько-Волинське князівство? Складіть розповідь з 7—8 речень.
Варіант 2
1. Назвіть події, що відбулися:
1223 р. — __ ;
1569 р. — __ ;
1199 р. — __ ;
1239 р. — __ .
2. Заповніть пропущені місця в хронологічному ланцюжку.
Святослав, __ , __ , __ , феодальна роздробленість.
3. Що ви знаєте про цих людей? Ярослав Мудрий; К. Острозький.
4. Напишіть невелику розповідь про утворення Галицько-Волинського князівства.
5. Розмістить наведені прізвища та поняття у три колонки: Володимир Великий, Володимир Мономах, Ярослав Мудрий, Софійський собор, хрещення Русі, Любецький з’їзд, тризуб, розгром половців, перша бібліотека.
6. Чому литовське панування на українських землях не лягло важким тягарем на плечі народу?
7. Що ви знаєте про Київську Русь? Складіть розповідь з 7–8 речень.
Немає коментарів:
Дописати коментар