Фізика, 7 клас.
(70 год, 2 год на
тиждень, 4 год — резервний час)
№
п\п
|
Дата
уроку
|
Тема уроку
|
Примітка
|
1
|
Фізика як навчальний предмет у школі. Фізичний
кабінет та його обладнання. Правила безпеки у фізичному кабінеті
|
||
Фізика як природнича наука. Пізнання
природи. (7+1р год.)
|
|||
2
|
Фізика як фундаментальна наука про природу. Етапи
пізнавальної діяльності у фізичних дослідженнях. Зв’язок фізики з іншими
науками. Речовина і поле. Основні положення атомно-молекулярного
вчення про будову речовини. Початкові відомості про будову атома.
|
||
3
|
Фізичні величини. Вимірювання. Засоби вимірювання. Точність вимірювання. Міжнародна
система одиниць фізичних величин.
|
||
4
|
Інструктаж з ОП.
Л. р. № 1.
|
||
5
|
Фізичні тіла й фізичні явища. Властивості тіл.
|
||
6
|
Інструктаж з ОП. Л. р. № 2.
|
||
7
|
Інструктаж з ОП. Л. р. № 3.
|
||
8
|
Історичний характер фізичного знання. Внесок
українських учених у розвиток і становлення фізики.
|
||
9
|
Тематичне оцінювання №1
|
||
10
|
Навчальний проект №1
|
||
Механічний рух (17 год.)
|
|||
11
|
Механічний рух. Відносність руху. Тіло відліку. Система
відліку. Матеріальна точка.
|
||
12
|
Траєкторія.
Шлях. Переміщення.
|
||
13
|
Рівномірний
прямолінійний рух. Швидкість руху.
|
||
14
|
Розв´язування задач
|
||
15
|
Графіки рівномірного прямолінійного руху.
|
||
16
|
Розв´язування задач
|
||
17
|
Прямолінійний нерівномірний рух. Середня швидкість
нерівномірного руху.
|
||
18
|
Розв´язування задач
|
||
19
|
Рівномірний рух матеріальної точки по колу. Період
обертання.
|
||
21
|
Розв´язування задач
|
||
22
|
Інструктаж з ОП. Л. р. № 4.
|
||
23
|
Коливальний рух. Амплітуда коливань. Період коливань.
Маятники.
|
||
24
|
Розв´язування задач
|
||
25
|
Інструктаж з ОП. Л. р. № 5.
|
||
26
|
Узагальнюючий урок
|
||
27
|
Тематичне оцінювання №2
|
||
28
|
Навчальний проект № 2
|
||
Взаємодія тіл. Сила.
(26+1р год.)
|
|||
29
|
Явище інерції. Інертність тіла.
|
||
30
|
Маса тіла. Густина речовини.
|
||
31
|
Інструктаж з ОП. Л. р. № 6.
|
||
32
|
Інструктаж з ОП. Л. р. № 7.
|
||
33
|
Взаємодія тіл. Сила.
|
||
34
|
Додавання сил. Рівнодійна. Графічне зображення сил.
|
||
35
|
Розв´язування задач
|
||
36
|
Сила тяжіння.
|
||
37
|
Деформація. Сила пружності. Закон Гука.
|
||
38
|
Розв´язування задач
|
||
39
|
Інструктаж з ОП. Л. р. № 8.
|
||
40
|
Вага тіла. Невагомість.
|
||
41
|
Тертя. Сили тертя. Коефіцієнт тертя ковзання. Тертя в
природі й техніці.
|
||
42
|
Розв´язування задач
|
||
43
|
Інструктаж з ОП. Л. р. № 9.
|
||
44
|
Тематичне оцінювання №3
|
||
45
|
Тиск твердих тіл на поверхню. Сила тиску.
|
||
46
|
Розв´язування задач
|
||
47
|
Тиск рідин і газів. Закон Паскаля.
|
||
48
|
Розв´язування задач
|
||
49
|
Сполучені
посудини. Манометри.
|
||
Атмосферний тиск. Дослід Торрічеллі. Вимірювання
атмосферного тиску. Барометри.
|
|||
50
|
Розв´язування задач
|
||
51
|
Виштовхувальна сила в рідинах і газах. Закон Архімеда.
|
||
52
|
Інструктаж з ОП. Л. р. №
10.
|
||
53
|
Розв´язування задач
|
||
54
|
Узагальнюючий урок
|
||
55
|
Тематичне оцінювання №4
|
||
56
|
Навчальний проект № 3
|
||
Механічна робота та енергія
(11+1р год.)
|
|||
57
|
Механічна робота. Потужність.
|
||
58
|
Розв´язування задач
|
||
59
|
Механічна енергія та її види.
|
||
60
|
Закон збереження й перетворення енергії в механічних
процесах та його практичне застосування.
|
||
61
|
Прості механізми. Момент сили. Важіль. Умови рівноваги важеля.
|
||
62
|
Розв´язування задач
|
||
63
|
Інструктаж з ОП. Л. р. №
11.
|
||
64
|
Коефіцієнт корисної дії механізмів.
|
||
65
|
Інструктаж з ОП. Л. р. №
12.
|
||
66
|
Розв´язування задач
|
||
67
|
Узагальнюючий урок
|
||
68
|
Тематичне оцінювання №5
|
||
69
|
Навчальний проект № 4
|
||
70
|
Екскурсія
|
Орієнтовні теми навчальних проектів
№1:
Видатні вчені-фізики
Фізика в
побуті, техніці, виробництві.
Спостереження фізичних явищ довкілля.
Дифузія в
побуті.
№2:
Визначення середньої швидкості
нерівномірного руху.
Порівняння
швидкостей рухів тварин, техніки.
Обертальний
рух в природі – основа відліку часу.
Коливальні
процеси в техніці та живій природі.
№3: Розвиток судно- та
повітроплавання
Дослід
Торрічеллі.
Спостереження за зміною атмосферного тиску.
Насоси.
№4: Становлення і розвиток знань про фізичні основи машин
і механізмів.
Прості
механізми у побутових пристроях.
Біомеханіка
людини.
Використання енергії природних джерел.
Немає коментарів:
Дописати коментар