Тижні математики дають змогу залучити до позакласної роботи багатьох учнів усіх класів, розкрити їх потенційні здібності, підвищити рівень математичної культури. Розвивати пізнавальний інтерес учнів, розширити їхній кругозір, показати роль математики у науково-технічному прогресі. Ця форма роботи насичена конкретними заходами, і тому вимагає серйозної та тривалої підготовки (1,5-2 місяці). Керувати цією роботою доцільно доручити комітету, до складу якого входять вчителі та учні, а очолює його ініціативний вчитель математики.
Комітет складає сценарій тижня, призначає відповідальних за кожну ланку роботи. При цьому треба враховувати індивідуальні можливості та інтереси вчителів і учнів. Вчителі повинні при цьому бути в центрі подій, надавати допомогу, генерувати ідеї, проводити репетиції. Велику допомогу можуть надати в цей період шкільна преса, бібліотека.
За 10 днів до початку тижня доцільно оформити спеціальний випуск шкільної математичної газети з інформацією про термін проведення і зміст заходів на весь тиждень. Варто кожному дню тижня присвятити невеликий опис.
Якщо є можливість, то до пропаганди тижня доцільно залучити шкільне радіо або замкнену телесистему.
На черговому засідання вчителів методичного об’єднанні математики треба підбити підсумки тижня математики, назвати досягнення і недоліки, накреслити плани на майбутнє. Бажано оформити матеріали тижня у вигляді альбому.
Немає коментарів:
Дописати коментар