неділя, 23 листопада 2014 р.

Математичні тижні рекомендації по проведеню

Математичні тижні

Тижні математики дають змогу залучити  до позакласної роботи багатьох учнів усіх класів, розкрити їх потенційні здібності, підвищити рівень математичної культури. Розвивати пізнавальний інтерес учнів, розширити їхній кругозір, показати роль математики у науково-технічному прогресі. Ця форма роботи насичена конкретними заходами, і тому вимагає серйозної та тривалої підготовки (1,5-2 місяці). Керувати цією роботою доцільно доручити комітету, до складу якого входять вчителі та учні, а очолює його ініціативний вчитель математики.

Комітет складає сценарій тижня, призначає відповідальних за кожну ланку роботи. При цьому треба враховувати індивідуальні можливості та інтереси вчителів і учнів. Вчителі повинні при цьому бути в центрі подій, надавати допомогу, генерувати ідеї, проводити репетиції. Велику допомогу можуть надати в цей період шкільна преса, бібліотека.
За 10 днів до початку тижня доцільно оформити спеціальний випуск шкільної математичної газети з інформацією про термін проведення і зміст заходів на весь тиждень. Варто кожному дню тижня присвятити невеликий опис.
Якщо є можливість, то до пропаганди тижня доцільно залучити шкільне радіо або замкнену телесистему.
На черговому засідання вчителів методичного об’єднанні математики треба підбити підсумки тижня математики, назвати досягнення і недоліки, накреслити плани на майбутнє. Бажано оформити матеріали тижня у вигляді альбому.

Немає коментарів: