Математичний гурток
Математичний гурток – одна з найбільш поширених та
ефективних форм позакласної роботи з математики, в діяльності якої можна
виділити два напрямки роботи. Перший – формування і розвиток початкової
цікавості до вивчення математики та розвиток математичного мислення. Другий – поглиблення і розширення знань з
математики. В основі роботи гуртка покладено принцип добровільності.
Робота гуртка проходить ефективніше, якщо він
об’єднує відносно стабільний склад учнів і працює за заздалегідь складеним
планом.
На першому занятті гуртка потрібно скласти основний
зміст роботи гуртка, вибрати старосту, скласти план роботи гуртка та
розподілити доручення.
Заняття гуртка доцільно проводити один раз на
тиждень, виділяючи на кожне заняття по одній годині. До організації гуртка
потрібно привертати самих учнів (доручати їм підготовку невеликих повідомлень,
підбір задач та вправ, виготовлення моделів). На заняттях гуртка вчитель
повинен створити атмосферу вільного обміну думок та активної дискусії.
Заняття в гуртках мають бути якомога жвавішими, з
елементами гри, змагань, мають захоплювати учнів. Окремі задачі і запитання
бажано добирати так, щоб труднощі спонукали учнів до розгляду певних питань
теорії і нових способів діяльності, які розширюють і поглиблюють програму.
Водночас у зміст роботи гуртків варто включати
ребуси, математичні фокуси і загадки, турніри і естафети, вікторини, цікаві
факти з історії розвитку математики тощо.
Немає коментарів:
Дописати коментар