неділя, 23 листопада 2014 р.

Рух за реформу шкільної математичної освіти

Рух за реформу шкільної математичної освіти

1991 р. Проведення конкурсу на створення нових
             підручників, навчальних посібників і програм              загальноосвітніх        шкіл.

1991 – 1992 р. З'являються нові типи освітніх
            закладів гімназії, ліцеї, колежі), які зосереджують
            зусилля учнів на поглибленому вивченні
            окремих предметів, зокрема і математики.
1991 р. (червень) Навчальні плани спеціальних
            загальноосвітніх шкіл з поглибленим
            вивченням  різних профілів, в тому
            числі фізико- математичного.
1991 р. (червень) Базисні навчальні плани гімназії та
             ліцею.
1991 р. Навчальні програми з математики для шкіл з
             українською та   російською мовами
             викладання.
1993р. Програми з математики для шкіл гуманітарного 
            профілю   (10-11  класи).
1996 р. Затвердження програм з математики для загальноосвітніх   навчальних закладів.
1996 р. Програми з математики, 8-11 кл. З 
            поглибленим вивченням курсу науково-
            природничого профілю, гуманітарного 
            профілю.
1996 р. Концепція державного стандарту загальної
              середньої освіти.
1997 р.  Засновано журнал “Математика в школі”
1998 р. (січень) Розроблено проект Державного 
             стандарту з   математики.
1998 р. Розроблено Типові навчальні плани,
             впроваджено ступеневу   освіту.
1999 р. (серпень) Закон України “Про загальну
             середню освіту”.
2000 р. (квітень) Зміни до Закону про загальну
             середню освіту.
2000 р. (квітень) Розроблено та затверджено
             Державний стандарт загальної середньої
              освіти.
2000 р. (квітень)Впроваджено державну підсумкову
             атестацію.
2000 р. (квітень) Запроваджена 12-ти бальна шкала
              оцінювання  навчальних досягнень  учнів у
              системі загальної середньої освіти та
              затверджено тимчасові критерії   
              оцінювання  навчальних досягнень.
2001 р. (липень) Затверджено порядок проведення
              державної    підсумкової атестації.
2000 р. (серпень) Зміни до програми з математики
              для  загальної   середньої  освіти.
2001 р. Концепція загальної середньої освіти (12-ти 
                    річне навчання).
2001р. Затверджено Типові навчальні плани
            загальноосвітніх навчальних  закладів (для
            12-ти   річної освіти).
2001 р. Затверджено програми з математики для  
             загальноосвітніх  шкіл.
2002р. Закон України про загальну середню освіту 
2002 р. Положення про профільну освіту.
2003 р. (травень) Типові навчальні плани для
             організації профільного навчання у
             загальноосвітніх навчальних закладах.
2003р.  Навчальні програми з математики для
             профільного навчання.
             Програми факультативів, гуртків, спецкурсів.
2003 р. (серпень) Зміни до Порядку проведення
             державної атестації загальноосвітніх
             навчальних закладів.
2003 р. (вересень) Концепція профільного навчання в
             старшій школі.
2004 р. Концепція “ Освіта України”.
2004 р. Затверджено Державний стандарт базової і
             повної середньої  освіти.
2004 р. Типові навчальні плани загальноосвітньої
             середньої освіти  12-ти річної школи.
2004 р. Нові навчальні програми з математики для
             учнів  5-12 класів
2005 р. (березень) Зміни до Типових навчальних
             планів загальноосвітньої середньої освіти                           
             12-ти річної    школи.
2005 р. (травень) Затверджено зразок сертифіката
             про результати   зовнішнього тестування.

2008р. (30 жовтня) В МОН під головуванням Міністра освіти і науки Івана Вакарчука відбулася Всеукраїнська нарада з питань розвитку фізико-математичної освіти "Сучасна фізико-математична освіта і наука: тенденції та перспективи".

Немає коментарів: