середа, 29 липня 2015 р.

Календарно – тематичне планування МАТЕМАТИКА І семестр 2 клас 2015-2016 роки

МАТЕМАТИКА


МАТЕМАТИКА
І семестр
Год.
Дата проведення
Числа. Дії з числами.
Узагальнення і систематизація навчального матеріалу за перший клас.

1
Лічба предметів. Назви цифр, співвіднесення цифр, співвіднесення числа і кількості.
1

2
Нумерація в межах 20. Порівняння чисел. Задачі на знаходження суми. Складання задач за малюнком.
1

3
Таблиці додавання і віднімання .
Сантиметр. Дециметр. Вимірювання довжини відрізків. Креслення відрізків.
1

4-5
Таблиці додавання і віднімання .
Порівняння чисел. Розв’язування простих задач.
2

Додавання і віднімання одноцифрових чисел з переходом через десяток  в межах 20.
6
Зв'язок додавання й віднімання. Вправи на засвоєння таблиць додавання й віднімання у межах 10. Задачі на знаходження суми та остачі.
1

7
Таблиці додавання й віднімання числа 2 з переходом через десяток. Вимірювання й креслення відрізків. Задачі на знаходження невідомого доданка
1

8
Таблиці додавання й віднімання числа 3 з переходом через десяток. Відрізки та ламані лінії. Довжина ламаної.
1

9-10
Таблиці додавання й віднімання числа 4 з переходом через десяток. Вимірювання довжини ламаної лінії. Задачі на знаходження суми та остачі.
2

11
Вирази зі змінною. Позначення змінної буквою. Розв'язування і порівняння простих задач
1

12-13
Таблиці додавання й віднімання числа 5 з переходом через десяток. Вирази зі змінною. Подготовка до ознайомлення зі складеною задачею.
2

14
Вправи та задач і на засвоєння таблиць додавання й віднімання чисел 2-5. Багатокутник та його елементи.
1

15-16
Таблиці додавання й віднімання числа 6 з переходом через десяток. Прості задачі, в яких використовується поняття «стільки ж».
2

17-18
Таблиці додавання й віднімання числа 7 з переходом через десяток. Складання й розв'язування задач за схематичним записом їх умови. Знаходження невідомого доданка.
2

19
Вправи на засвоєння пройдених випадків додавання й віднімання. Задачі на знаходження суми. Творча робота над задачею. (Розгляддвох задач, які мають спільну частину умови).
1

20-21
Таблиці додавання й віднімання числа 8 з переходом через десяток. Задачі на знаходження невідомого зменшувального. Вимірювання довжини ламаної лінії
2

22-23
Задачі на двідії (ознайомлення).
Знаходження значень виразів з буквеними даними
2

24-25
Таблиці додавання й віднімання числа 9 з переходом через десяток. Периметр чотирикутника. Розв'язування задач за даним планом.
2

26
Розв'язування задач за планом. Вправи на засвоєння таблиць додавання й віднімання.
1

27
Периметр трикутника. Розв'язування задач двома способами (ознайомлення).
1

28-29
Вирази з дужками. Порядок виконання дій у виразах, що містять дужки. Задачі на дві дії.
2

30-31
Знаходження значень виразів з дужками. Розв'язування задач на двідії.
2

32
Самостійна  робота
                                                                     Тематичний бал
1

Усна і письмова нумерація чисел в межах 100.
33
Утворення і назви чисел від 21 до 39. Розв'язування складених задач.
1

34-35
Утворення і назви чисел від 40 до 89. Знаходження значень виразів, що містять дужки. Розв'язування складених задач.
2

36-37
Утворення і назви чисел від 90 до 100. Складання виразів на дві дії за текстовою умовою .
2

38
Лічба десятками. Утворення чисел з десятків та одиниць. Творча робота над задачею.
1

39
Порівняння чисел і виразів із застосуванням знаків «більше», «менше». Сантиметр, дециметр, метр. Вимірювання метром.
1

40
Письмова нумерація чисел першої сотні: читання чисел, записаних у нумераційній таблиці. Порівняння виразів і числа. Знаходження значень виразів на дві дії.
1

41
Письмова нумерація; запис чисел у нумераційну таблицю. Таблиця чисел першої сотні. Визначення числа десятків у двоцифровому числі. Порівняння чисел.
1

42
Письмова нумерація: запис чисел під диктовку. Знаходження значень виразів та їх порівняння.
1

43-44
Читання, запис і порівняння чисел. Одноцифрові і двоцифрові числа. Випадки додавання і віднімання чисел, пов'язані з нумерацією (30-1,30+1, 45–5, 45–40).
Ознайомлення з гривнею.
2

45
Випадки додавання й віднімання, пов'язані з нумерацією. Кут. Кути многокутника. Творча робота над задачею.
1

46
Закріплення випадків додавання й віднімання, пов'язаних з нумерацією чисел. Видикутів. Прямий кут. Задачі на знаходження третього доданка
1

47-48
Додавання і віднімання чисел другогорозряду (20+30, 60–40).  Розв'язування простих і складених задач.
2

49
Розв'язування прикладів і задач на додавання й віднімання круглих десятків. Задачі на знаходження третього доданка. Складання виразів за текстовою умовою. Творча робота над задачею.
1

50
Прямокутник. Задачі на знаходження третьогододанка. Знаходження числових значень буквених виразів. Календар. Час. Одиниці часу — доба, місяць, рік.
1

51
Розв'язування задач на дві дії складанням виразу (ознайомлення). Повторення пройденого.
1

52
Година і хвилина. Знаходження числових значень буквених виразів. Задачі на знаходження третього доданка.
1

53
Самостійна робота
                                               Тематичний бал
1

Додавання і віднімання двоцифрових чисел.
54-55
Додавання і віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток (34+52, 54+30, 54+3, 20+47, 2+47, 75-34, 89-40, 59-4). Різнізадачі на двідії.
2

56-57
Додавання двоцифрових чисел без переходу через десяток. Задачі, які двічі містять відношення «на... більше» («менше»). Поняття «довжина» і «ширина» прямокутника
2

58-59
Застосування загального правила додавання двоцифрових чисел до випадку обчислень виду: 50-30,54 + 3.
Виконання учнями короткого запису задачі у зошиті. Порівняння довжин відрізків
2

60-61
Застосування загального правила додавання дво­цифрових чисел до обчислень виду: 20 + 47, 2 + 47. Розв'язування задач складанням виразу.
2

62-63
Числові вирази (термін). Складання задач за розв'язком Квадрат. Периметр квадрата. Застосування різних способів знаходження суми двоцифрових чисел.
2

64-65
Віднімання двоцифрових чисел безпереходу через десяток (загальний випадок)Побудова квадрата на па­пері у клітинку. Знаходження периметра квадрата .
2

66-67
Віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток (закріплення). Задачі на двідії, в яких потрібно результат першої дії порівняти з одним із даних задачі .
2

68-69
Застосування загального правила віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток до обчислень виду: 79 - 40, 79 - 4. Складання задач за малюнками .
2

70
Контрольна  робота.

1

71
Аналіз контрольної роботи.
                                                                  Тематичний бал
1

72
Закріплення вивченого за І семестр.
1


Немає коментарів: