МАТЕМАТИКА
№
|
МАТЕМАТИКА
І семестр
|
Год.
|
Дата проведення
|
|
Числа. Дії з числами.
Узагальнення і систематизація навчального матеріалу за
перший клас.
|
||||
1
|
Лічба предметів. Назви цифр, співвіднесення цифр, співвіднесення
числа і кількості.
|
1
|
|
|
2
|
Нумерація в межах 20. Порівняння чисел. Задачі на
знаходження суми. Складання задач за малюнком.
|
1
|
|
|
3
|
Таблиці додавання і віднімання .
Сантиметр. Дециметр. Вимірювання довжини відрізків.
Креслення відрізків.
|
1
|
|
|
4-5
|
Таблиці додавання і віднімання .
Порівняння чисел. Розв’язування простих задач.
|
2
|
|
|
Додавання і віднімання одноцифрових чисел з переходом
через десяток в межах 20.
|
||||
6
|
Зв'язок додавання
й віднімання. Вправи на засвоєння таблиць додавання й віднімання у межах 10. Задачі
на знаходження суми
та остачі.
|
1
|
|
|
7
|
Таблиці додавання й віднімання числа 2 з переходом
через десяток. Вимірювання й креслення відрізків. Задачі на знаходження невідомого доданка
|
1
|
|
|
8
|
Таблиці додавання й віднімання числа 3 з переходом
через десяток. Відрізки та ламані лінії. Довжина ламаної.
|
1
|
|
|
9-10
|
Таблиці додавання й віднімання числа 4 з переходом
через десяток. Вимірювання довжини ламаної лінії. Задачі на знаходження суми
та остачі.
|
2
|
|
|
11
|
Вирази зі змінною. Позначення змінної буквою.
Розв'язування і порівняння простих задач
|
1
|
|
|
12-13
|
Таблиці
додавання й віднімання числа 5 з переходом через десяток. Вирази зі змінною.
Подготовка до ознайомлення зі складеною
задачею.
|
2
|
|
|
14
|
Вправи
та задач і на засвоєння таблиць додавання й віднімання чисел 2-5. Багатокутник та його елементи.
|
1
|
|
|
15-16
|
Таблиці
додавання й віднімання числа 6 з переходом через десяток. Прості задачі,
в яких використовується поняття
«стільки ж».
|
2
|
|
|
17-18
|
Таблиці додавання й віднімання числа 7 з переходом
через десяток. Складання й розв'язування задач за схематичним записом їх
умови. Знаходження невідомого доданка.
|
2
|
|
|
19
|
Вправи
на засвоєння пройдених випадків додавання й віднімання. Задачі на знаходження
суми. Творча робота над задачею. (Розгляддвох задач, які мають спільну частину умови).
|
1
|
|
|
20-21
|
Таблиці додавання й віднімання числа 8 з переходом
через десяток. Задачі на знаходження невідомого зменшувального. Вимірювання
довжини ламаної лінії
|
2
|
|
|
22-23
|
Задачі
на двідії (ознайомлення).
Знаходження
значень виразів з буквеними даними
|
2
|
|
|
24-25
|
Таблиці
додавання й віднімання числа 9 з переходом через десяток. Периметр
чотирикутника. Розв'язування задач за даним планом.
|
2
|
|
|
26
|
Розв'язування
задач за планом. Вправи на
засвоєння таблиць додавання й віднімання.
|
1
|
|
|
27
|
Периметр
трикутника. Розв'язування задач двома способами (ознайомлення).
|
1
|
|
|
28-29
|
Вирази
з дужками. Порядок виконання дій у виразах, що містять дужки. Задачі на дві дії.
|
2
|
|
|
30-31
|
Знаходження
значень виразів з дужками. Розв'язування задач на двідії.
|
2
|
|
|
32
|
Самостійна
робота
Тематичний бал
|
1
|
|
|
Усна і письмова нумерація чисел в межах 100.
|
||||
33
|
Утворення
і назви чисел від 21 до 39. Розв'язування складених задач.
|
1
|
|
|
34-35
|
Утворення
і назви чисел від 40 до 89. Знаходження значень виразів, що містять дужки.
Розв'язування складених
задач.
|
2
|
|
|
36-37
|
Утворення
і назви чисел від 90 до 100. Складання виразів на дві дії за текстовою умовою .
|
2
|
|
|
38
|
Лічба
десятками. Утворення чисел з десятків та одиниць. Творча робота над задачею.
|
1
|
|
|
39
|
Порівняння чисел і виразів із застосуванням знаків
«більше», «менше». Сантиметр,
дециметр, метр. Вимірювання метром.
|
1
|
|
|
40
|
Письмова нумерація чисел першої сотні: читання чисел,
записаних у нумераційній таблиці. Порівняння виразів і числа. Знаходження
значень виразів на дві дії.
|
1
|
|
|
41
|
Письмова
нумерація; запис чисел у нумераційну таблицю. Таблиця чисел першої сотні.
Визначення числа десятків у двоцифровому числі. Порівняння чисел.
|
1
|
|
|
42
|
Письмова нумерація: запис чисел
під диктовку. Знаходження значень виразів та їх порівняння.
|
1
|
|
|
43-44
|
Читання, запис і порівняння чисел.
Одноцифрові і двоцифрові числа. Випадки додавання і віднімання чисел,
пов'язані з нумерацією (30-1,30+1, 45–5, 45–40).
Ознайомлення з гривнею.
|
2
|
|
|
45
|
Випадки
додавання й віднімання, пов'язані з нумерацією. Кут. Кути многокутника. Творча робота над задачею.
|
1
|
|
|
46
|
Закріплення
випадків додавання й віднімання, пов'язаних з нумерацією чисел. Видикутів. Прямий кут. Задачі на знаходження третього доданка
|
1
|
|
|
47-48
|
Додавання
і віднімання чисел другогорозряду (20+30, 60–40). Розв'язування
простих і складених задач.
|
2
|
|
|
49
|
Розв'язування
прикладів і задач на додавання й віднімання круглих десятків. Задачі на знаходження третього доданка. Складання виразів
за текстовою умовою. Творча робота над задачею.
|
1
|
|
|
50
|
Прямокутник. Задачі на знаходження
третьогододанка. Знаходження числових значень буквених виразів. Календар.
Час. Одиниці часу — доба, місяць, рік.
|
1
|
|
|
51
|
Розв'язування задач на дві дії
складанням виразу (ознайомлення). Повторення пройденого.
|
1
|
|
|
52
|
Година і хвилина. Знаходження
числових значень буквених виразів. Задачі на знаходження третього доданка.
|
1
|
|
|
53
|
Самостійна робота
Тематичний бал
|
1
|
|
|
Додавання і віднімання двоцифрових чисел.
|
||||
54-55
|
Додавання
і віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток (34+52, 54+30,
54+3, 20+47, 2+47, 75-34, 89-40, 59-4). Різнізадачі
на двідії.
|
2
|
|
|
56-57
|
Додавання двоцифрових чисел без
переходу через десяток. Задачі, які двічі
містять відношення «на... більше» («менше»). Поняття «довжина» і «ширина»
прямокутника
|
2
|
|
|
58-59
|
Застосування загального правила
додавання двоцифрових чисел до випадку обчислень виду: 50-30,54 + 3.
Виконання учнями короткого запису
задачі у зошиті. Порівняння довжин відрізків
|
2
|
|
|
60-61
|
Застосування загального правила
додавання двоцифрових чисел до обчислень виду: 20 + 47, 2 + 47.
Розв'язування задач складанням виразу.
|
2
|
|
|
62-63
|
Числові вирази (термін). Складання
задач за розв'язком Квадрат. Периметр квадрата. Застосування різних способів
знаходження суми двоцифрових чисел.
|
2
|
|
|
64-65
|
Віднімання двоцифрових чисел
безпереходу через десяток (загальний випадок)Побудова квадрата на папері у
клітинку. Знаходження периметра квадрата .
|
2
|
|
|
66-67
|
Віднімання двоцифрових чисел без
переходу через десяток (закріплення). Задачі на двідії, в яких потрібно
результат першої дії порівняти з одним із даних задачі .
|
2
|
|
|
68-69
|
Застосування загального правила
віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток до обчислень виду: 79
- 40, 79 - 4. Складання задач за малюнками .
|
2
|
|
|
70
|
Контрольна робота.
|
1
|
|
|
71
|
Аналіз
контрольної роботи.
Тематичний бал
|
1
|
|
|
72
|
Закріплення вивченого за І семестр.
|
1
|
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар