Українська мова, 3 клас
(за підручником М. Д. Захарійчук, А. І.
Мовчун)
119 ГОДИН
І семестр — 64 години (4 години на тиждень)
II семестр — 55 години (3 години на тиждень)
№
п/п
|
Тема уроку
|
Підручник
|
Дата
|
Примітки
|
Мова і мовлення
|
||||
1
|
Мова - найважливіший
засіб людського спілкування
|
с.5-6
|
|
|
2
|
Рідна та державна мова
|
с.6-8
|
|
|
3
|
Культура усного і писемного
мовлення. Слова ввічливості
|
с.8-9
|
|
|
Текст
|
||||
4
|
Текст і його ознаки
|
с.10-11
|
|
|
5
|
Змістовий зв'язок
між частинами тексту
|
с.11-13
|
|
|
6
|
Абзац. Роль абзаців у тексті
|
с.13-15
|
|
|
7
|
Ознаки художнього та наукового текстів
|
с.15-16
|
|
|
8
|
Урок розвитку зв'язного мовлення. Написання правил за темою «Поведінка в осінньому лісі» ,
|
с.17
|
|
|
9
|
Ознаки ділового тексту
|
с.17-19
|
|
|
10
|
План тексту
|
с.19-21
|
|
|
11
|
Текст-розповідь
|
с.21-23
|
|
|
12
|
Текст-опис
|
с.23-25
|
|
|
13
|
Текст-міркування. Перевірна робота. Перевірка знань за темами «Мова і мовлення», «Текст»
|
с.25-26
|
|
|
Речення
|
||||
14
|
Аналіз
перевірної роботи. Закріплення та узагальнення вивченого про речення
|
с.27-28
|
|
|
15
|
Види речень за метою висловлювання
|
с.29-30
|
|
|
16
|
Урок розвитку зв'язного мовлення. Робота з
деформованим текстом
|
с.30
|
|
|
17
|
Речення окличні та неокличні
|
с.31-32
|
|
|
18
|
Звертання,
розділові знаки при них
|
с.32-33
|
|
|
19
|
Члени речення. Головні та другорядні члени речення. Зв'язок слів у реченні
|
с.34-36
|
|
|
20
|
Зв'язок між словами
в реченнях. Словосполучення
|
с.3637
|
|
|
21
|
Однорідні члени
речення. Узагальнення вивченого за темою «Речення»
|
с.38
|
|
|
Слово.
Значення слова
|
||||
22
|
Пряме й переносне
значення слів
|
с.39-40
|
|
|
23
|
Слова, що мають
кілька значень
|
с.40-42
|
|
|
24
|
Урок розвитку
зв'язного мовлення. Робота з деформованим текстом
|
с.42
|
|
|
25
|
Слова, що звучать
однаково, але мають різні значення
|
с.43-44
|
|
|
26
|
Синоніми. Роль
синонімів у тексті
|
с.44-45
|
|
|
27
|
Антоніми
|
с.45-47
|
|
|
28
|
Фразеологізми
|
с.47-48
|
|
|
29
|
Культура мовленого
слова.
Перевірна робота.
Диктант
|
с.49
|
|
|
Будова слова
|
||||
30
|
Аналіз перевірної
роботи.
Поняття про
закінчення
|
с.50-51
|
|
|
31
|
Основа слова.
Частини основи: корінь, префікс, суфікс
|
с.52-53
|
|
|
32
|
Урок розвитку
зв'язного мовлення. Складання художнього тексту за початком, сюжетними
малюнками і планом
|
с.54
|
|
|
33
|
Корінь слова.
Спільнокореневі слова
|
с.54-56
|
|
|
34
|
Чергування голосних
[о], [е] з [і] у коренях слів
|
с.56-57
|
|
|
35
|
Чергування приголосних
[г], [к], [х] із [ж], [ч], [ш] і [з'],[ц'], [с']
|
с.58-59
|
|
|
36
|
Вимова та правопис
слів із ненаголошеними [е], [и] у корені,
що перевіряються наголосом
|
с.59-60
|
|
|
37
|
Добирання
спільнокореневих слів і зміна форми слова для перевірки написання слів із
ненаголошеними
[е], [и]
|
с.60-61
|
|
|
38
|
Поняття «орфограма»
|
с.62-63
|
|
|
39
|
Вимова та правопис
слів із ненаголошеними [е], [и] у
корені, що не перевіряються наголосом
|
с.63-64
|
|
|
40
|
Урок розвитку зв'
язного мовлення. Складання інструкції «Як зробити рамку для фотографії»
|
с.64-65
|
|
|
41
|
Робота з
орфографічним словником. Перевірна робота. Перевірка знань за темами
«Речення», «Слово», «Значення слова», «Будова слова»
|
с.65-66
|
|
|
42
|
Аналіз перевірної
роботи. Вимова і правопис слів із дзвінкими та глухими приголосними звуками
|
с.67-68
|
|
|
43
|
Правило перевірки
правопису слів типу просьба, боротьба, кігті, нігті
|
с.68-70
|
|
|
44
|
Правильна вимова і
правопис слів із дзвінкими приголосними в кінці та середині слів перед
глухими. Перевірна робота. Діалог
|
с.70-71
|
|
|
45
|
Повторення
правопису слів із дзвінкими приголосними в кінці та середині слів перед
глухими
|
с.71-72
|
|
|
46
|
Закріплення
вивченого про дзвінкі та глухі приголосні звуки
|
с.72-73
|
|
|
47
|
Закріплення
вивченого про голосні й приголосні звуки
|
с.73-74
|
|
|
48
|
Урок розвитку
зв'язного мовлення. Написання листа
|
с.75
|
|
|
49
|
Префікс.
Словотворча роль префіксів
|
с.76-77
|
|
|
50
|
Творення слів із
найуживанішими префіксами
|
с.77-78
|
|
|
51
|
Префікси,
співзвучні з прийменниками
|
с.78-79
|
|
|
52
|
Правопис префіксів роз-,
без-. Перенос слів із префіксами
|
с.79-80
|
|
|
53
|
Спостереження за
збігом однакових приголосних на межі префікса та кореня
|
с.81-82
|
|
|
54
|
Написання префіксів
з- (с-). Перевірна робота. Аудіювання
|
с.82-83
|
|
|
55
|
Апостроф після
префіксів перед
я, ю, є, ї. Перевірна робота. Списування
|
с.83-84
|
|
|
56
|
Урок розвитку
зв'язного мовлення. Написання запрошення(привітання)
|
с.84-85
|
|
|
57
|
Перенос слів із
префіксами. Перевірна робота. Диктант
|
с.85-86
|
|
|
58
|
Аналіз перевірної
роботи. Суфікс. Роль суфіксів
|
с.87-88
|
|
|
59
|
Закріплення вивченого
про роль суфіксів у словах
|
с.88-89
|
|
|
60
|
Творення слів із
найуживанішими суфіксами
|
с.89-90
|
|
|
61
|
Збіг однакових
приголосних звуків на межі кореня та суфікса
|
с.90-91
|
|
|
62
|
Поділ слів із
суфіксами для переносу
|
с.92-93
|
|
|
63
|
Узагальнення
вивченого про будову слова
|
с.93-94
|
|
|
64
|
Урок розвитку
зв'язного мовлення. Навчальний переказ
|
с.
с.94
|
|
|
Частини мови
(загальне поняття)
|
||||
65
|
Повторення знань
про різні частини мови: іменник, прикметник, дієслово
|
с.95-96
|
|
|
66
|
Службові слова.
Роль службових слів у реченні
|
с.97-98
|
|
|
67
|
Спільнокореневі
слова, що належать до різних частин мови
|
с.98-99
|
|
|
68
|
Зв'язок слів у
реченні
|
с.99-100
|
|
|
69
|
Іменник як частина
мови
|
с.100-103
|
|
|
70
|
Урок розвитку
зв'язного мовлення. Написання переказу за колективно складеним планом
|
с.103
|
|
|
71
|
Власні та загальні
іменники. Велика буква у власних назвах
|
с.104-105
|
|
|
72
|
Велика буква в
кличках тварин
|
с.105-106
|
|
|
73
|
Поняття предметності
|
с.107-108
|
|
|
74
|
Поняття
предметності на прикладах іменників, що означають дію
|
с.108-109
|
|
|
75
|
Рід іменників:
чоловічий, жіночий, середній
|
с.110-111
|
|
|
76
|
Урок розвитку
зв'язного мовлення. Складання тексту за поданими початком, кінцівкою та
ілюстраціями
|
с.112
|
|
|
77
|
Вправи на
визначення роду іменників
|
с.113-114
|
|
|
78
|
Змінювання
іменників за числами: однина та множина
|
с.114-116
|
|
|
79
|
Вправи на
визначення числа іменників
|
с.116-117
|
|
|
80
|
Змінювання
іменників за відмінками
|
с.117-119
|
|
|
81
|
Змінювання
іменників за відмінками в однині та множині
|
с.119-120
|
|
|
82
|
Урок розвитку
зв'язного мовлення. Удосконалення змісту та форми написаного тексту.
Відповідність тексту його темі
|
с.121
|
|
|
83
|
Узагальнення за
темою «Іменник». Розбір іменника як частини мови. Перевірна робота
|
с.121-122
|
|
|
84
|
Прикметник як частина
мови
|
с.123-124
|
|
|
85
|
Зв'язок
прикметників з іменниками
|
с.124-125
|
|
|
86
|
Уживання
прикметників у прямому і переносному значеннях
|
с.125-126
|
|
|
87
|
Прикметники-антоніми,
прикметники-синоніми
|
с.127-128
|
|
|
88
|
Урок розвитку
зв'язного мовлення. Складання тексту - опису «Соняшник»
|
с.128
|
|
|
89
|
Уживання
прикметників у загадках
|
с.128-129
|
|
|
90
|
Уживання
прикметників в описах
|
с.130-131
|
|
|
91
|
Змінювання
прикметників за родами в сполученні з іменниками
|
с.131-132
|
|
|
92
|
Розбір прикметника
як частини мови
|
с.132-133
|
|
|
93
|
Родові закінчення
прикметників
|
с.133-135
|
|
|
94
|
Урок розвитку
зв'язного мовлення. Написання переказу за колективно складеним планом.
Перевірна робота
|
с.136
|
|
|
95
|
Змінювання
прикметників за числами у сполученні з іменниками
|
с.137-138
|
|
|
96
|
Закріплення знань
про прикметник як частину мови
|
с.139-140
|
|
|
97
|
Перевірна робота.
Диктант
|
|
|
|
98
|
Аналіз перевірної
роботи. Дієслово як частина мови
|
с.140-142
|
|
|
99
|
Зв'язок дієслова з
іменником у реченні
|
с.142-143
|
|
|
100
|
Урок розвитку
зв'язного мовлення. Написання переказу за прочитаним твором без зачину та
кінцівки
|
с.144
|
|
|
101
|
Дієслова-антоніми
|
с.144-146
|
|
|
102
|
Дієслова-синоніми
|
с.147-148
|
|
|
103
|
Змінювання дієслів
за часами. Перевірна робота. Списування
|
с.148-150
|
|
|
104
|
Уживання дієслів у
переносному значенні
|
с.150
|
|
|
105
|
Урок розвитку зв'язного
мовлення. Складання висловлювання про прочитаний твір
|
с.151
|
|
|
106
|
Змінювання дієслів
за часами
|
с.151-152
|
|
|
107
|
Дієслова, що
виражають незавершену і завершену дію
|
с.152-154
|
|
|
108
|
Спостереження за
влучним добором дієслів автором тексту для змалювання подій, явищ
|
с.154-156
|
|
|
109
|
Написання частки не
з дієсловами
|
с.156-157
|
|
|
110
|
Урок розвитку
зв'язного мовлення. Складання привітання до Дня Матері
|
с.158
|
|
|
111
|
Повторення
вивченого про дієслово. Перевірна робота.
Усний твір
|
с.159
|
|
|
112
|
Перевірна робота.
Диктант
|
|
|
|
113
|
Добирання потрібних
за змістом дієслів. Закріплення знань про часові форми дієслова
|
с.160-161
|
|
|
114
|
Розбір дієслова як
частини мови. Перевірна робота. Аудіювання
|
с.161-162
|
|
|
115
|
Узагальнення знань
і вмінь за темою «Дієслово». Перевірна робота
|
с.162-163
|
|
|
Уроки повторення
|
||||
116
|
Повторення. Аналіз
перевірних робіт. Повторення вивченого про текст, речення
|
с.164-165
|
|
|
117
|
Урок розвитку
зв'язного мовлення. Складання розповіді на тему «Мої літні канікули»
|
с.165
|
|
|
118
|
Повторення
вивченого про будову слова
|
с.165-166
|
|
|
119
|
Повторення
вивченого про частини мови
|
с.166-168
|
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар