ПРИРОДОЗНАСТВО, 3 клас
(за
підручником І. В. Грущинської)
68 годин
(2 години на тиждень)
№п/п
|
Тема уроку
|
Д/з
|
Дата
|
Примітки
|
Вступ
|
||||
1.
|
Зустріч 1. Як людина пізнає природу?
|
с.5-7
|
|
|
Вода
|
||||
2.
|
Зустріч 2. Які незвичайні властивості має звичайна вода?
|
с.8-12
|
|
|
3.
|
Зустріч 3. Де на Землі міститься вода?
|
с.13-16
|
|
|
4.
|
Зустріч 4. Як знайти на карті частини Світового океану?
|
с.17
|
|
|
5
|
Зустріч 5. Яке значення води в житті людини?
|
с.18-19
|
|
|
6.
|
Зустріч 6. Як охороняти безцінний скарб Землі — воду?
|
с.20-21
|
|
|
7.
|
Зустріч 7. Запитаємо у Матінки Природи: вода — руйнівник, чи вода —
рятівник?
|
с.22-23
|
|
|
8.
|
Зустріч 8. Перевір, як ти вмієш застосовувати свої знання про воду
|
с.24-25
|
|
|
Повітря
|
||||
9.
|
Зустріч 9. Які властивості має повітря
|
с.26-30
|
|
|
10.
|
Зустріч 10. З чого складається повітря?
|
с.31-33
|
|
|
11.
|
Зустріч 11. Чому повітря рухається?
|
с.34-35
|
|
|
12.
|
Зустріч 12. Як повітря впливає на природу Землі?
|
с.36-37
|
|
|
13.
|
Зустріч 13. Як охороняти повітря від забруднення?
|
с.38-39
|
|
|
14.
|
Зустріч 14. Перевір, як ти вмієш застосовувати свої знання про повітря
|
с.40-41
|
|
|
Гірські породи. Ґрунти
|
||||
15.
|
Зустріч 15. Що таке гірські породи?
|
с.42-46
|
|
|
16.
|
Зустріч 16. Що таке корисні копалини?
|
с.47-49
|
|
|
17.
|
Зустріч 17. Яке значення мають корисні копалини для життя людей?
|
с.50-51
|
|
|
18.
|
Зустріч 18. Чим ґрунти відрізняються від гірських порід?
|
с.52-54
|
|
|
19.
|
Зустріч 19. Яке значення мають ґрунти у природі і для життя людей?
|
с.55-56
|
|
|
20.
|
Зустріч 20. Запитаємо в Матінки Природи: як поліпшити родючість ґрунту?
|
с.57
|
|
|
21.
|
Зустріч 21. Перевір, як ти вмієш застосовувати свої знання про гірські
породи та ґрунти
|
с.58-59
|
|
|
Сонце — джерело енергії на Землі
|
||||
22.
|
Зустріч 22. Для чого потрібна енергія?
|
с.60-64
|
|
|
23.
|
Зустріч 23. Яке значення має сонячна енергія для життя на Землі?
|
с.65-67
|
|
|
24.
|
Зустріч 24. Які джерела енергії є невичерпними?
|
с.68-69
|
|
|
25.
|
Зустріч 25. Як використати енергію Сонця?
|
с.70-71
|
|
|
26.
|
Зустріч 26. Як «приручити» вітер?
|
с.72-73
|
|
|
27.
|
Зустріч 27. Як примусити воду виробляти енергію?
|
с.74-75
|
|
|
28.
|
Зустріч 28. Як зберігати тепло та енергію в побуті?
|
с.76-77
|
|
|
29.
|
Зустріч 29. Перевір, як ти вмієш застосовувати свої знання про енергію та
її збереження
|
с.78-79
|
|
|
Рослини, тварини і середовища їх існування
|
||||
30.
|
Зустріч 30. Які ознаки мають рослини?
|
с.80-84
|
|
|
31.
|
Зустріч 31. Які рослини — квіткові?
|
с.85-87
|
|
|
32.
|
Зустріч 32. Які рослини називають хвойними?
|
с.88-89
|
|
|
33.
|
Зустріч 33. Як з’явилися різноманітні культурні рослини?
|
с.90-91
|
|
|
34.
|
Зустріч 34. Які умови необхідні для життя рослин?
|
с.92-94
|
|
|
35.
|
Зустріч 35. Як рослини пристосувалися до різних природних умов?
|
с.95-96
|
|
|
36.
|
Зустріч 36. Як розмножуються рослини?
|
с.97-98
|
|
|
37.
|
Зустріч 37. Як різноманітність тварин впливає на життя планети Земля?
|
с.99-100
|
|
|
38.
|
Зустріч 38. Чому комахи є найчисельнішою групою тварин на Землі?
|
с.101-103
|
|
|
39.
|
Зустріч 39. Як риби пристосувалися до життя у водоймах?
|
с.104-106
|
|
|
40.
|
Зустріч 40. Які тварини першими заселили суходіл?
|
с.107-108
|
|
|
41.
|
Зустріч 41. Як птахи підкорили повітряний простір?
|
с.109-111
|
|
|
42.
|
Зустріч 42. Як птахи піклуються про своє потомство?
|
с.112-113
|
|
|
43.
|
Зустріч 43. Яку будову мають звірі?
|
с.114-116
|
|
|
44.
|
Зустріч 44. Як звірі піклуються про своє потомство?
|
с.117-118
|
|
|
45.
|
Зустріч 45. Як дикі тварини стали свійськими?
|
с.119-121
|
|
|
46.
|
Зустріч 46. Чим особливі гриби?
|
с.122-123
|
|
|
47.
|
Зустріч 47. Яке значення мають гриби у природі і житті людей?
|
с.124-125
|
|
|
48.
|
Зустріч 48. Запитаємо у Матінки Природи: чому бактерії називають і
друзями, і ворогами людини?
|
с.126-127
|
|
|
49.
|
Зустріч 49. Що таке ланцюг живлення?
|
с.128-129
|
|
|
50.
|
Зустріч 50. Як охороняти зникаючі рослини?
|
с.130-132
|
|
|
51.
|
Зустріч 51. Як охороняти зникаючих тварин?
|
с.133-134
|
|
|
52.
|
Зустріч 52. Для чого створюють заповідники?
|
с.135-136
|
|
|
53.
|
Зустріч 53. Запитаємо у Матінки Природи: які легенди про рослини
і тварин склали наші пращури?
|
с.137-138
|
|
|
54.
|
Зустріч 54. Екскурсія в природу. Ознайомлення із різноманіттям рослинного
і тваринного світу рідного краю
|
с.139
|
|
|
55.
|
Зустріч 55.Перевір, як ти вмієш застосовувати свої знання про рослини і
тварин
|
с.140-141
|
|
|
Людина та її організм
|
||||
56.
|
Зустріч 56. Як працює наш організм?
|
с.142-146
|
|
|
57.
|
Зустріч 57. Для чого потрібні скелет і м’язи?
|
с.147-148
|
|
|
58.
|
Зустріч 58. З яких органів складається травна система?
|
с.149-151
|
|
|
59.
|
Зустріч 59. Що корисно їсти?
|
с.152-154
|
|
|
60.
|
Зустріч 60. Для чого потрібне дихання?
|
с.155-156
|
|
|
61.
|
Зустріч 61. Яке значення має кровообіг?
|
с.157-159
|
|
|
62.
|
Зустріч 62. Яке значення має шкіра?
|
с.160-162
|
|
|
63.
|
Зустріч 63. Про що повідомляють органи чуття?
|
с.163-164
|
|
|
64.
|
Зустріч 64. Як попереджувати захворювання органів чуття?
|
с.165-167
|
|
|
65.
|
Зустріч 65. Перевір, як ти вмієш застосовувати знання про людину та її
організм
|
с.168-169
|
|
|
66.
|
Зустріч 66. Підсумкова робота.
|
|
|
|
67.
|
Як досліджувати природу влітку?
|
с.170-171
|
|
|
68.
|
Підсумковий урок за рік
|
|
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар