ОСНОВИ ЗДОРОВ ’Я
(за підручником І. Д. Беха, Т. В. Воронцової,
В. С. Пономаренка, С. В. Страшка)
35
годин
№п/п
|
Тема уроку
|
Підручник
|
Дата
|
Примітки
|
Вступ Здоров’я людини
|
||||
1.
|
Здоров’я і розвиток
|
с.6-11
|
|
|
2.
|
Джерела здоров’я
|
с.12-15
|
|
|
3.
|
Здоровий спосіб життя.
Практична робота
Складання правил здорового способу життя
|
с.16-21
|
|
|
Фізична складова здоров ’я Розділ 1. Здорове тіло
|
||||
4.
|
Працездатність і здоров’я.
Практична робота Вправи на
підвищення працездатності.
Освітлення на робочому місці, його значення для формування постави і зору
|
с.22-27
|
|
|
5.
|
Активний відпочинок. Безпека при заняттях спортом
|
с.28-31
|
|
|
6.
|
Гігієна одягу та взуття
|
с.32-35
|
|
|
7.
|
Як захиститися від застуди.
Практична робота
Моделювання поведінки під час
епідемії грипу
|
с.36-41
|
|
|
8.
|
Здорове харчування
|
с.42-45
|
|
|
9.
|
Проблеми харчування.
Практична робота
Визначення терміну придатності
та умов зберігання харчових продуктів за їх маркуванням
|
с.46-49
|
|
|
10.
|
Підсумковий урок за розділом
|
с.50
|
|
|
Соціальна складова здоров ’я
Розділ 2. Серед людей
|
||||
11.
|
Дружний клас.
Практична робота
Обговорення літературних джерел (української народної казки «Ріпка» та
байки
Л. Глібова «Лебідь, Щука і Рак»)
|
с.51-55
|
|
|
12.
|
Дружна родина
|
с.56-59
|
|
|
13.
|
Як стати толерантним.
Практична робота
Обговорення літературних джерел про толерантність
|
|
|
|
14.
|
Школа спілкування.
Практичні роботи
Як зробити приємність іншому.
Як попросити про послугу чи допомогу
|
с.60-63
|
|
|
15.
|
Як залагодити конфлікт.
Практична робота
Моделювання ситуацій мирного
розв’язання конфліктів з однолітками
|
с.64-67
|
|
|
16.
|
Шкідливі звички і здоров’я.
Практична робота
Моделювання ситуації відмови від небезпечної пропозиції
|
с.68-75
|
|
|
17.
|
Комп’ютер і здоров’я
|
с.76-79
|
|
|
18.
|
Підсумковий урок за розділом
|
с.80
|
|
|
Розділ 3. Безпечне довкілля
|
||||
19.
|
Безпечний дім
|
с.81-85
|
|
|
20.
|
Пожежна безпека
|
с.86-91
|
|
|
21.
|
Обережно: газ!
|
с.92-95
|
|
|
22.
|
Безпека на дорогах
|
с.96-99
|
|
|
23.
|
Залізничний переїзд. Дорожні знаки
|
с.100-103
|
|
|
24.
|
Безпека надворі
|
с.104-107
|
|
|
25.
|
Відпочинок на природі
|
с.108-111
|
|
|
26.
|
Сам собі рятувальник
|
с.112-115
|
|
|
27.
|
Підсумковий урок за
розділом
|
с.116
|
|
|
Психічна і духовна складові здоров ’я
Розділ 4. Здоровий дух
|
||||
28.
|
Характер людини.
Практична робота
Визначення позитивних і негативних рис характеру казкових героїв
|
с.117-120
|
|
|
29.
|
Самооцінка характеру.
Практична робота
Визначення рис власного характеру
|
с.121-123
|
|
|
30.
|
Учись учитися.
Практична робота
Вправи для тренування пам’яті та концентрації уваги
|
с.124-129
|
|
|
31.
|
Уява і здоров’я
|
с.130-133
|
|
|
32.
|
Учимося відпочивати
|
с.134-137
|
|
|
33.
|
Підсумковий урок за
розділом
|
с.138
|
|
|
34.
|
Повторення вивченого
|
|
|
|
35.
|
Підсумковий урок за рік
|
|
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар