Календарно-тематичне планування
УКРАЇНСЬКА МОВА для ЗНЗ із навчанням
російською мовою
6 клас
Календарний план складено відповідно
до навчальної програми «Українська мова для ЗНЗ
із навчанням російською мовою» 2012 р.
За підручником «Українська мова. 6 клас»,
автори: Ворон А.А., Солопенко В.А.
ТОВ «Видавничий дім «Освіта», 2014
р.
Учитель: ________________________________________________
Затверджено
Голова МО: ______________________________________________
Затверджено
Заступник директора з нвр:
_________________________________________________________
Українська
мова
6
клас
Орієнтовне
календарне планування уроків української мови
№ уроку
|
Дата прове-дення
|
Тема уроку
|
Навчальні матеріали (сторінки)
|
Примітки
|
|||
у підруч-нику
|
у зошиті для КР
|
||||||
Вступ
|
|||||||
1.
|
|
Багатство і краса
української мови
|
5-8
|
|
|
||
2.
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Загальне
уявлення про ситуацію спілкування
|
9-12
|
|
|
||
Повторення
вивченого
|
|
|
|||||
3.
|
|
Синтаксис і
пунктуація. Розділові знаки в простому і складному реченнях
|
13-17
|
|
|
||
4.
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Види
мовленнєвої діяльності. Навчальне читання мовчки, аудіювання.
|
17-19
|
10-13
|
|
||
5.
|
|
Фонетика та
орфографія. Ненаголошені голосні, апостроф, м’який знак
|
19-23
|
|
|
||
6.
|
|
Будова слова та
словотвір. Зміни приголосних при словотворенні
|
24-26
|
|
|
||
7.
|
|
Лексика і
фразеологія
|
26-27
|
|
|
||
8.
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Повторення
вивченого про стилі мовлення. Офіційно-діловий стиль. Ділові папери. План
роботи. Оголошення
|
28-31
|
|
|
||
9.
|
|
Контрольна робота
(диктант або тестування)
|
|
3-9
|
|
||
10.
|
|
Аналіз контрольної
роботи
|
|
|
|
||
Морфологія
та орфографія. Елементи стилістики
Іменник
|
|||||||
11.
|
|
Морфологія як
розділ мовознавчої науки. Самостійні і службові частини мови
|
32-33
|
|
|
||
12.
|
|
Іменник як частина
мови
|
34-36
|
|
|
||
13.
|
|
Іменники назви
істот і неістот. Власні і загальні назви
|
36-40
|
|
|
||
14.
|
|
Рід іменників
|
40-42
|
|
|
||
15.
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Повторення
вивченого про текст, його будову. «Відоме» і «нове» в реченнях тексту
|
42-44
|
|
|
||
16.
|
|
Число іменників
|
44-48
|
|
|
||
17.
|
|
Відмінки іменників
|
48-50
|
|
|
||
18.
|
|
Відміни іменників
|
50-52
|
|
|
||
19.
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Докладний
і стислий переказ тексту (усно)
|
52-54
|
|
|
||
20.
|
|
Відмінювання
іменників першої відміни
|
54-58
|
|
|
||
21.
|
|
Відмінювання
іменників другої відміни
|
58-59
|
|
|
||
22.
|
|
Тренувальні вправи
|
60-63
|
|
|
||
23.
|
|
Тренувальні вправи
|
63-66
|
|
|
||
24.
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Складний
план тексту
|
67-69
|
|
|
||
25.
|
|
Відмінювання
іменників третьої відміни
|
69-71
|
|
|
||
26.
|
|
Відмінювання
іменників четвертої відміни
|
71-74
|
|
|
||
27.
|
|
Відмінювання
іменників, що вживаються тільки в множині
|
74-77
|
|
|
||
28.
|
|
Незмінювані
іменники
|
77-79
|
|
|
||
29.
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Опис
приміщення. Переказ тексту-розповіді з елементами опису приміщення
|
79-82
|
|
|
||
30.
|
|
Способи творення
іменників
|
83-85
|
|
|
||
31.
|
|
Не з іменниками
|
85-86
|
|
|
||
32.
|
|
Тренувальні вправи
|
85-86
|
|
|
||
33.
|
|
Букви е, и, і в суфіксах -ечок-, -ечк-, -ичк-, -инн(я), -іння,
-ив(о), -ев(о)
|
86-88
|
|
|
||
34.
|
|
Розвиток зв’язного мовлення.
Твір-опис приміщення.
|
88-89
|
|
|
||
35.
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Аналіз
творчих робіт
|
|
|
|
||
36.
|
|
Творення,
написання і відмінювання чоловічих і жіночих імен та по батькові
|
89-90
|
|
|
||
37.
|
|
Тренувальні вправи
|
89-90
|
|
|
||
38.
|
|
Узагальнення і
систематизація вивченого про іменник. Розбір іменника як частини мови
|
91-93
|
|
|
||
39.
|
|
Контрольна робота
(диктант або тестування)
|
|
14-20
|
|
||
40.
|
|
Аналіз контрольної
роботи
|
|
|
|
||
Прикметник
|
|
|
|||||
41.
|
|
Прикметник як
частина мови
|
94-95
|
|
|
||
42.
|
|
Якісні, відносні
та присвійні прикметники
|
96-98
|
|
|
||
43.
|
|
Ступені порівняння
якісних прикметників
|
99-102
|
|
|
||
44.
|
|
Тренувальні вправи
|
99-102
|
|
|
||
45.
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Опис
природи. Переказ тексту-розповіді з елементами опису природи (письмово)
|
102-104
|
21-22
|
|
||
46.
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Аналіз
творчих робіт
|
|
|
|
||
47.
|
|
Відмінювання
прикметників
|
104-106
|
|
|
||
48.
|
|
Тренувальні вправи
|
106-108
|
|
|
||
49.
|
|
Способи творення
прикметників
|
108-113
|
|
|
||
50.
|
|
Розвиток зв’язного мовлення.
Твір-опис природи (письмово)
|
113-115
|
23-24
|
|
||
51.
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Аналіз
творчих робіт
|
|
|
|
||
52.
|
|
Написання
найуживаніших суфіксів прикметників
|
115-118
|
|
|
||
53.
|
|
Букви -н- і -нн- у прикметниках
|
118-119
|
|
|
||
54.
|
|
Не з прикметниками
|
120-121
|
|
|
||
55.
|
|
Тренувальні вправи
|
121-123
|
|
|
||
56.
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Стислий
переказ тексту наукового стилю
|
123-124
|
|
|
||
57.
|
|
Написання складних
прикметників разом і через дефіс
|
125-126
|
|
|
||
58.
|
|
Тренувальні вправи
|
126-127
|
|
|
||
59.
|
|
Написання власних
назв прикметникової форми
|
127-129
|
|
|
||
60.
|
|
Розбір прикметника
як частини мови
|
129-132
|
|
|
||
61.
|
|
Контрольна робота
(диктант або тестування)
|
|
24-30
|
|
||
62.
|
|
Аналіз контрольної
роботи
|
|
|
|
||
Числівник
|
|
|
|||||
63.
|
|
Числівник як
частина мови. Розряди числівників за значенням
|
133-136
|
|
|
||
64.
|
|
Розвиток зв’язного мовлення.
Повідомлення на лінгвістичну тему
|
137
|
|
|
||
65.
|
|
Вживання числівників
з іменниками
|
138-139
|
|
|
||
66.
|
|
Тренувальні вправи
|
140-141
|
|
|
||
67.
|
|
Відмінювання
порядкових числівників
|
141-143
|
|
|
||
68.
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Відгук
на літературний твір
|
143-146
|
|
|
||
69.
|
|
Відмінювання
власне кількісних числівників
|
146-147
|
|
|
||
70.
|
|
Відмінювання
власне кількісних числівників Тренувальні вправи
|
147-148
|
|
|
||
71.
|
|
Тренувальні вправи
|
148-149
|
|
|
||
72.
|
|
Відмінювання
власне кількісних числівників Тренувальні вправи. Буква ь у числівниках
|
149-152
|
|
|
||
73.
|
|
Відмінювання
збірних, дробових і неозначено-кількісних числівників
|
152-153
|
|
|
||
74.
|
|
Тренувальні вправи
|
153-154
|
|
|
||
75.
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Уживання
числівників на позначення часу і дат
|
154-157
|
|
|
||
76.
|
|
Розбір числівника
як частини мови
|
157-160
|
|
|
||
77.
|
|
Контрольна робота
(диктант або тестування)
|
|
31-37
|
|
||
78.
|
|
Аналіз контрольної
роботи
|
|
|
|
||
79.
|
|
Розвиток зв’язного мовлення.
Переказ тексту-розповіді з елементами роздуму
|
160-162
|
|
|
||
80.
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Аналіз
творчих робіт
|
|
|
|
||
Займенник
|
|
|
|||||
81.
|
|
Займенник. Розряди
займенників за значенням
|
163-165
|
|
|
||
82.
|
|
Особові і
зворотний займенники, їх відмінювання
|
165-169
|
|
|
||
83.
|
|
Питальні і
відносні займенники
|
169-172
|
|
|
||
84.
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Твір-оповідання
за поданим сюжетом (усно)
|
172-174
|
|
|
||
85.
|
|
Заперечні і
неозначені займенники, їх відмінювання і написання
|
174-175
|
|
|
||
86.
|
|
Тренувальні вправи
|
176-177
|
|
|
||
87.
|
|
Присвійні,
вказівні і неозначені займенники
|
177-181
|
|
|
||
88.
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Контрольний
переказ
|
|
|
|
||
89.
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Аналіз
творчих робіт
|
|
|
|
||
90.
|
|
Розбір займенника
як частини мови
|
182-184
|
|
|
||
91.
|
|
Контрольна робота
(диктант або тестування)
|
|
38-44
|
|
||
92.
|
|
Аналіз контрольної
роботи
|
|
|
|
||
Дієслово
|
|
|
|||||
93.
|
|
Дієслово як
частина мови. Форми дієслова. Неозначена форма дієслова
|
185-188
|
|
|
||
94.
|
|
Не з дієсловами
|
188-190
|
|
|
||
95.
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Твір-оповідання
за картиною
|
190-192
|
|
|
||
96.
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Аналіз
творчих робіт
|
|
|
|
||
97.
|
|
Види дієслів
|
192-195
|
|
|
||
98.
|
|
Перехідні і
неперехідні дієслова
|
195-198
|
|
|
||
99.
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Твір-роздум
(усний)
|
198-199
|
|
|
||
100.
|
|
Часи дієслова.
Минулий час
|
200-201
|
|
|
||
101.
|
|
Теперішній і
майбутній часи дієслова
|
202-205
|
|
|
||
102.
|
|
Дієслова першої і
другої дієвідміни
|
205-207
|
|
|
||
103.
|
|
Чергування звуків
у дієсловах
|
207-210
|
|
|
||
104.
|
|
Способи дієслова.
Дійсний спосіб
|
210-212
|
|
|
||
105.
|
|
Розвиток зв’язного мовлення.
Допис у газету інформаційного характеру
|
213-215
|
|
|
||
106.
|
|
Умовний і
наказовий способи дієслова
|
215-219
|
|
|
||
107.
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Ділові
папери. Правила поведінки в школі
|
219-221
|
|
|
||
108.
|
|
Безособові
дієслова
|
221-223
|
|
|
||
109.
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Переказ
із творчим завданням
|
224
|
57-58
|
|
||
110.
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Аналіз
творчих робіт
|
|
|
|
||
111.
|
|
Розбір дієслова як
частини мови
|
224-227
|
|
|
||
112.
|
|
Контрольна робота
(диктант або тестування)
|
|
45-51
|
|
||
113.
|
|
Аналіз контрольної
роботи
|
|
|
|
||
114.
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Контроль
мовленнєвих навичок (аудіювання, читання мовчки)
|
|
60-63
|
|
||
Повторення
|
|
|
|||||
115.
|
|
Повторення
вивченого про іменник
|
228
|
|
|
||
116.
|
|
Повторення
вивченого про прикметник
|
229-230
|
|
|
||
117.
|
|
Повторення
вивченого про числівник, займенник
|
230-231
|
|
|
||
118.
|
|
Повторення
вивченого про дієслово
|
232
|
|
|
||
119.
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Складання
діалогів
|
|
64
|
|
||
120.
|
|
Контрольна робота
|
|
52-57
|
|
||
121.
|
|
Аналіз контрольної
роботи
|
|
|
|
||
122.
|
|
Підсумки за рік
|
|
|
|
||
Немає коментарів:
Дописати коментар