понеділок, 25 липня 2016 р.

Календарно-тематичне планування з української мови 6 клас 2016/17 для шкіл з російською мовою навчання

Календарно-тематичне планування

УКРАЇНСЬКА МОВА для ЗНЗ із навчанням російською мовою

6 клас

Календарний план складено відповідно
до навчальної програми «Українська мова для ЗНЗ
із навчанням російською мовою» 2012 р.
За підручником «Українська мова. 6 клас»,
автори: Ворон А.А., Солопенко В.А.
ТОВ «Видавничий дім «Освіта», 2014 р.











Учитель: ________________________________________________



Затверджено
Голова МО: ______________________________________________



Затверджено
Заступник директора з нвр:
_________________________________________________________

Українська мова
6 клас
Орієнтовне календарне планування уроків української мови
№ уроку
Дата прове-дення
Тема уроку
Навчальні матеріали (сторінки)
Примітки
у підруч-нику
у зошиті для КР
Вступ
1.                 

Багатство і краса української мови
5-8


2.                 

Розвиток зв’язного мовлення. Загальне уявлення про ситуацію спілкування
9-12


Повторення вивченого


3.                 

Синтаксис і пунктуація. Розділові знаки в простому і складному реченнях
13-17


4.                 

Розвиток зв’язного мовлення. Види мовленнєвої діяльності. Навчальне читання мовчки, аудіювання.
17-19
10-13

5.                 

Фонетика та орфографія. Ненаголошені голосні, апостроф, м’який знак
19-23


6.                 

Будова слова та словотвір. Зміни приголосних при словотворенні
24-26


7.                 

Лексика і фразеологія
26-27


8.                 

Розвиток зв’язного мовлення. Повторення вивченого про стилі мовлення. Офіційно-діловий стиль. Ділові папери. План роботи. Оголошення
28-31


9.                 

Контрольна робота (диктант або тестування)

3-9

10.            

Аналіз контрольної роботи



Морфологія та орфографія. Елементи стилістики
Іменник
11.            

Морфологія як розділ мовознавчої науки. Самостійні і службові частини мови
32-33


12.            

Іменник як частина мови
34-36


13.            

Іменники назви істот і неістот. Власні і загальні назви
36-40


14.            

Рід іменників
40-42


15.            

Розвиток зв’язного мовлення. Повторення вивченого про текст, його будову. «Відоме» і «нове» в реченнях тексту
42-44


16.            

Число іменників
44-48


17.            

Відмінки іменників
48-50


18.            

Відміни іменників
50-52


19.            

Розвиток зв’язного мовлення. Докладний і стислий переказ тексту (усно)
52-54


20.            

Відмінювання іменників першої відміни
54-58


21.            

Відмінювання іменників другої відміни
58-59


22.            

Тренувальні вправи
60-63


23.            

Тренувальні вправи
63-66


24.            

Розвиток зв’язного мовлення. Складний план тексту
67-69


25.            

Відмінювання іменників третьої відміни
69-71


26.            

Відмінювання іменників четвертої відміни
71-74


27.            

Відмінювання іменників, що вживаються тільки в множині
74-77


28.            

Незмінювані іменники
77-79


29.            

Розвиток зв’язного мовлення. Опис приміщення. Переказ тексту-розповіді з елементами опису приміщення
79-82


30.            

Способи творення іменників
83-85


31.            

Не з іменниками
85-86


32.            

Тренувальні вправи
85-86


33.            

Букви е, и, і в суфіксах -ечок-, -ечк-, -ичк-, -инн(я), -іння, -ив(о), -ев(о)
86-88


34.            

Розвиток зв’язного мовлення. Твір-опис приміщення.
88-89


35.            

Розвиток зв’язного мовлення. Аналіз творчих робіт



36.            

Творення, написання і відмінювання чоловічих і жіночих імен та по батькові
89-90


37.            

Тренувальні вправи
89-90


38.            

Узагальнення і систематизація вивченого про іменник. Розбір іменника як частини мови
91-93


39.            

Контрольна робота (диктант або тестування)

14-20

40.            

Аналіз контрольної роботи



Прикметник


41.            

Прикметник як частина мови
94-95


42.            

Якісні, відносні та присвійні прикметники
96-98


43.            

Ступені порівняння якісних прикметників
99-102


44.            

Тренувальні вправи
99-102


45.            

Розвиток зв’язного мовлення. Опис природи. Переказ тексту-розповіді з елементами опису природи (письмово)
102-104
21-22

46.            

Розвиток зв’язного мовлення. Аналіз творчих робіт



47.            

Відмінювання прикметників
104-106


48.            

Тренувальні вправи
106-108


49.            

Способи творення прикметників
108-113


50.            

Розвиток зв’язного мовлення. Твір-опис природи (письмово)
113-115
23-24

51.            

Розвиток зв’язного мовлення. Аналіз творчих робіт



52.            

Написання найуживаніших суфіксів прикметників
115-118


53.            

Букви -н- і -нн- у прикметниках
118-119


54.            

Не з прикметниками
120-121


55.            

Тренувальні вправи
121-123


56.            

Розвиток зв’язного мовлення. Стислий переказ тексту наукового стилю
123-124


57.            

Написання складних прикметників разом і через дефіс
125-126


58.            

Тренувальні вправи
126-127


59.            

Написання власних назв прикметникової форми
127-129


60.            

Розбір прикметника як частини мови
129-132


61.            

Контрольна робота (диктант або тестування)

24-30

62.            

Аналіз контрольної роботи



Числівник


63.            

Числівник як частина мови. Розряди числівників за значенням
133-136


64.            

Розвиток зв’язного мовлення. Повідомлення на лінгвістичну тему
137


65.            

Вживання числівників з іменниками
138-139


66.            

Тренувальні вправи
140-141


67.            

Відмінювання порядкових числівників
141-143


68.            

Розвиток зв’язного мовлення. Відгук на літературний твір
143-146


69.            

Відмінювання власне кількісних числівників
146-147


70.            

Відмінювання власне кількісних числівників Тренувальні вправи
147-148


71.            

Тренувальні вправи
148-149


72.            

Відмінювання власне кількісних числівників Тренувальні вправи. Буква ь у числівниках
149-152


73.            

Відмінювання збірних, дробових і неозначено-кількісних числівників
152-153


74.            

Тренувальні вправи
153-154


75.            

Розвиток зв’язного мовлення. Уживання числівників на позначення часу і дат
154-157


76.            

Розбір числівника як частини мови
157-160


77.            

Контрольна робота (диктант або тестування)

31-37

78.            

Аналіз контрольної роботи



79.            

Розвиток зв’язного мовлення. Переказ тексту-розповіді з елементами роздуму
160-162


80.            

Розвиток зв’язного мовлення. Аналіз творчих робіт



Займенник


81.            

Займенник. Розряди займенників за значенням
163-165


82.            

Особові і зворотний займенники, їх відмінювання
165-169


83.            

Питальні і відносні займенники
169-172


84.            

Розвиток зв’язного мовлення. Твір-оповідання за поданим сюжетом (усно)
172-174


85.            

Заперечні і неозначені займенники, їх відмінювання і написання
174-175


86.            

Тренувальні вправи
176-177


87.            

Присвійні, вказівні і неозначені займенники
177-181


88.            

Розвиток зв’язного мовлення. Контрольний переказ



89.            

Розвиток зв’язного мовлення. Аналіз творчих робіт



90.            

Розбір займенника як частини мови
182-184


91.            

Контрольна робота (диктант або тестування)

38-44

92.            

Аналіз контрольної роботи



Дієслово


93.            

Дієслово як частина мови. Форми дієслова. Неозначена форма дієслова
185-188


94.            

Не з дієсловами
188-190


95.            

Розвиток зв’язного мовлення. Твір-оповідання за картиною
190-192


96.            

Розвиток зв’язного мовлення. Аналіз творчих робіт



97.            

Види дієслів
192-195


98.            

Перехідні і неперехідні дієслова
195-198


99.            

Розвиток зв’язного мовлення. Твір-роздум (усний)
198-199


100.       

Часи дієслова. Минулий час
200-201


101.       

Теперішній і майбутній часи дієслова
202-205


102.       

Дієслова першої і другої дієвідміни
205-207


103.       

Чергування звуків у дієсловах
207-210


104.       

Способи дієслова. Дійсний спосіб
210-212


105.       

Розвиток зв’язного мовлення. Допис у газету інформаційного характеру
213-215


106.       

Умовний і наказовий способи дієслова
215-219


107.       

Розвиток зв’язного мовлення. Ділові папери. Правила поведінки в школі
219-221


108.       

Безособові дієслова
221-223


109.       

Розвиток зв’язного мовлення. Переказ із творчим завданням
224
57-58

110.       

Розвиток зв’язного мовлення. Аналіз творчих робіт



111.       

Розбір дієслова як частини мови
224-227


112.       

Контрольна робота (диктант або тестування)

45-51

113.       

Аналіз контрольної роботи



114.       

Розвиток зв’язного мовлення. Контроль мовленнєвих навичок (аудіювання, читання мовчки)

60-63

Повторення


115.       

Повторення вивченого про іменник
228


116.       

Повторення вивченого про прикметник
229-230


117.       

Повторення вивченого про числівник, займенник
230-231


118.       

Повторення вивченого про дієслово
232


119.       

Розвиток зв’язного мовлення. Складання діалогів

64

120.       

Контрольна робота

52-57

121.       

Аналіз контрольної роботи



122.       

Підсумки за рік






Немає коментарів: