Біологія 9 клас Дата__________
Тема: будова й функції шкіри. Лабораторна робота № 5. Будова шкіри, нігтя,
волосся
( макроскопічна й мікроскопічна).
Мета: вивчити будову шкіри, ознайомити із основними її
функціями, сформувати знання про взаємозв’язок будови і функцій шкіри;
розвивати вміння досліджувати біологічні об’єкти й робити висновки; виховувати
свідому потребу зберігати своє здоров’я.
Обладнання: таблиця,
зошит, підручник, схеми.
Тип уроку: комбінований
Хід уроку
І. Організаційний момент
ІI. Актуалізація
опорних знань учнів.
1. Бесіда за запитаннями.
-
Що таке теплопродукція?
-
Що таке
тепловіддача?
-
Завдяки
чому підтримується постійна температура тіла?
-
Як змінюється
тепловіддача організмом при зниженні температури навколишнього середовища?
- Як змінюється
тепловіддача організмом при підвищенні температури навколишнього середовища?
- Які
рецептори беруть участь у терморегуляції?
2. Виконання біологічного диктанту
ІІІ. Мотивація навчальної
діяльності
Обговоримо разом
Як
ви вважаєте, для чого люди роблять манікюр? Тільки для краси?
ІV. Вивчення нового матеріалу.
1. Шкіра та її властивості.
Робота
з підручником на ст.125
2. Будова шкіри.
Розповідь
учителя із складанням схеми.

3. Похідні шкіри.
Розповідь вчителя і складання схеми.

4. Функції шкіри.
Розповідь
учителя з елементами бесіди.
Функції шкіри:
— захист організму від
шкідливих впливів навколишнього середовища;
— виділяє продукти обміну
речовин;
— сприймає подразнення;
— участь у терморегуляції;
— участь у процесах обміну
вітамінів;
— депо крові в організмі;
— запас енергетичного
матеріалу — жирів.
V. Закріплення
знань учнів.
1. Виконання
лабораторної роботи № 5. Будова
шкіри, нігтя, волосся (макроскопічна й мікроскопічна).
2. Заповнення таблиці «Будова шкіри»
3. Питання для повторення та обговорення
-
Як
будова шкіри пов’язана з її функціями?
-
Чим
відрізняється епідерміс і дерма?
-
Яку
будову мають похідні шкіри?
Шари шкіри
|
Особливості
будови
|
Функції
|
|
|
|
VІ. Підбиття підсумків уроку. Рефлексія
1. Я молодець, тому що…
2. У мене були труднощі…
3. Мені запам’яталось…
4. Хочу подякувати…
VІІ. Домашнє завдання.
Опрацювати § 42. Завд. на ст. 128
Немає коментарів:
Дописати коментар