понеділок, 4 липня 2016 р.

Конспект уроку з біології у 9 класі Тема: будова й функції шкіри. Лабораторна робота № 5. Будова шкіри, нігтя, волосся ( макроскопічна й мікроскопічна).

 Біологія 9 клас                                                                              Дата__________
 Тема: будова й функції шкіри. Лабораторна робота № 5. Будова шкіри, нігтя, волосся
( макроскопічна й мікроскопічна).
 Мета: вивчити будову шкіри, ознайомити із основними її функціями, сформувати знання про взаємозв’язок будови і функ­цій шкіри; розвивати вміння досліджувати біологічні об’єкти й робити висновки; виховувати свідому потребу зберігати своє здоров’я.

Обладнання: таблиця, зошит, підручник, схеми.
Тип уроку: комбінований
Хід уроку
І. Організаційний момент
ІI. Актуалізація опорних знань учнів.
1.      Бесіда за запитаннями.
-          Що таке теплопродукція?
-           Що таке тепловіддача?
-           Завдяки чому підтримується постійна температура тіла?
-          Як змінюється тепловіддача організмом при зниженні температури навколишнього середовища?
-  Як змінюється тепловіддача організмом при підвищенні темпера­тури навколишнього        середовища?
- Які рецептори беруть участь у терморегуляції?
2. Виконання біологічного диктанту
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності
Обговоримо разом
            Як ви вважаєте, для чого люди роблять манікюр? Тільки для краси?
ІV. Вивчення нового матеріалу.
1.      Шкіра та її властивості.
Робота з підручником на ст.125
2.      Будова шкіри.
Розповідь учителя  із  скла­данням схеми.
3.      Похідні шкіри.
Розповідь вчителя і складання схеми.
4.      Функції шкіри.
Розповідь учителя з елементами бесіди.
Функції шкіри:
— захист організму від шкідливих впливів навколишнього середо­вища;
— виділяє продукти обміну речовин;
— сприймає подразнення;
— участь у терморегуляції;
— участь у процесах обміну вітамінів;
— депо крові в організмі;
— запас енергетичного матеріалу — жирів.
V. Закріплення знань учнів.
1.      Виконання лабораторної роботи № 5. Будова шкіри, нігтя, волосся (макроскопічна й мікроскопічна).
2.      Заповнення таблиці «Будова шкіри»
3.      Питання для повторення та обговорення
-          Як будова шкіри пов’язана з її функціями?
-          Чим відрізняється епідерміс і дерма?
-          Яку будову мають похідні шкіри?

Шари шкіри
Особливості будови
Функції



 VІ. Підбиття підсумків уроку. Рефлексія
1.      Я молодець, тому що…
2.      У мене були труднощі…
3.      Мені запам’яталось…
4.      Хочу подякувати…
VІІ. Домашнє завдання.
Опрацювати § 42. Завд. на ст. 128



Немає коментарів: