Тема: Дари
Божі для людини.
Вірші з Біблії: Пс.
138:14, Бут. 1:26-31, 2:7-8, 15-25
Ключовий вірш: «І побачив Бог усе, що вчинив.
І ото, -- вельми добре воно!»
Бут.1:31
Міжпредметні зв’язки: музика, українська література.
Використана література:
1.Біблія
/ Пер. проф. І.Огієнка. – К.:Українське Біблійне Товариство, 2002.
2.Біблія для
дітей. – К., 1992.
3.Дитяча біблія:
Біблійні оповідання в малюнках. – К., 1995.
4.Катехізис для дітей.
5.Новий Заповіт і
книга псалмів.
Хід уроку:
I. Основна частина.
1. Розповідь учителя про Боже піклування про
людину.
Ісус Христос учив, що Бог турбується про всіх
тварин, а особливо про людей. Господь турбується про нас більше і краще, ніж
найрозумніший і найдобріший батько про своїх дітей. Він нам подає Свою поміч у
всьому, що необхідно в житті нашому і що служить для нашої користі.
2. Робота над біблійним віршем
а) Читання вірша хором.
«І побачив Бог усе, що вчинив.
І ото, -- вельми добре воно!» Бут.1:31
б) Аналіз прочитаного.
— Як турбувався Творець про своїх дітей?
(Відповіді учнів.)
При
хрещенні кожній людині Бог дає Ангела-Хоронителя, який все життя знаходиться
поряд з нею, благословляючи її на добрі справи і вчинки, невидимо охороняє від
різного зла. А злих і поганих людей Святий Ангел залишає. До свого
Ангела-Хоронителя ми повинні звертатися щодня.
Ангел
постійно оберігає нас від зла. А вранці, як тільки зішле на землю сонечко свої
перші промінці, Ангел поспішає розбудити нас зі сну, щоб ми могли подякувати
Богові за спокійну ніч та початок нового дня.
— Чи відчували ви коли-небудь, як Ангел будить
вас? (Відповіді учнів.)
3. Робота над текстом твору ( Читанка, с.10).
а) Читання учнями тексту мовчки.
б) Аналіз прочитаного
— Хто намагається відірвати вас від подушки
щоранку?
(Відповіді учнів.)
— Знайдіть і зачитайте, що промовляє Ангел до
кожного з вас.
(Відповіді учнів.)
— Що ви повинні зробити одразу, розплющивши очі?
(Подякувати Богові за новий
день.)
— А чого хоче Ангел від кожного з вас, коли будить
зі сну?
(Добрих справ.)
4. Робота над завданням №1 у зошиті (с. 5).
(Діти читають про дні творення
світу)
5. Робота над завданням №2 у зошиті (с. 5).
(Діти розфарбовують малюнок і
вписують у кружечки відповідні цифри)
6. Робота над оповіданням «Батьківська турбота» (зошит,
с.7).
а) Читання оповідання вчителем.
б) Аналіз прослуханого.
— Як батько здивував свого сина? (Відповіді
учнів.)
— До якого висновку прийшов хлопчик? (Відповіді
учнів.)
— Чому Бога ми називаємо Творцем? (Відповіді
учнів.)
7. Робота над віршем «Я щасливий» (зошит, с.8).
а) Читання вірша вголос.
б) Аналіз прочитаного.
— Про які Божі творіння, необхідні для життя,
розповідається у вірші? (Відповіді учнів.)
II. Підсумкова частина.
1. Узагальнення вивченого.
— Як Бог турбується про кожного з нас? (Відповіді
учнів.)
2. Спільна молитва. (Подяка Богові за
Ангела-Хоронителя, який
оберігає нас від зла.)__
Немає коментарів:
Дописати коментар