субота, 6 вересня 2014 р.

Конспект уроку з соціально-економічної географії світу Практична робота № 2. Порівняльна оцінка ресурсозабезпеченості двох окремих країн чи регіонів світу

Практична робота № 2. Порівняльна оцінка ресурсозабезпеченості двох окремих країн чи регіонів світу
Мета: закріпити та систематизувати знання про природні ре­сурси світу; вдосконалити уміння та навички застосовувати набуті знання під час виконання практичних завдань; розвивати вміння розраховувати ресурсозабезпеченість та порівнювати співвідно­шення ресурсозабезпеченості в окремих регіонах чи країнах світу, уміння будувати та аналізувати діаграми; виховувати аналітичне мислення, заощадливе ставлення до природних ресурсів.
Обладнання: політична карта світу, підручники, атласи, табли­ці, діаграми.
Тип уроку: комплексного застосування знань, умінь, навичок учнів.
Хід уроку
I. Організаційний момент
II. Актуалізація опорних знань, умінь та навичок
• Що таке ресурсозабезпеченість?
• Якими способами розраховують ресурсозабезпеченість країн або територій?
III. Мотивація навчальної та пізнавальної діяльності
У ХХІ ст. між суспільством і природою сформувалися якісно нові відносини, що зумовлені швидким зростанням населення та розширенням його виробничої діяльності. Виникла загроза посту­пового виснаження й вичерпання природних ресурсів. Розраху­нок ресурсозабезпеченості країни певним природним ресурсом до­зволяє передбачити його виснаження, сприяти збереженню або відновленню, тобто передбачає впровадження заходів раціональ­ного природокористування.
ІV. Застосування знань, умінь, навичок
Виконання практичної роботи №2
V. Узагальнення та систематизація знань
Завдання 4. (3 бали) Зробіть висновки. Поясніть, чому про ре­сурсозабезпеченість країн та регіонів не можна судити лише за роз­мірами запасів. Висловіть власне бачення розв’язання проблем ре­сурсозабезпеченості.
VI. Домашнє завдання

Немає коментарів: