неділя, 23 листопада 2014 р.

Навчально-методичне оснащення уроку

Навчально-методичне оснащення уроку



В процесі навчання математики для кращого досягнення мети використовують навчально-методичне оснащення. До   нього відносять навчальні підручники та посібники, наочні, друковані (таблиці) та технічні  засоби навчання. Так до наочних засобів навчання відносять прилади, моделі, інструменти. До друкованого оснащення з математики можна віднести тематичні таблиці, стенди. Досить широкого використання набули технічні засоби навчання, це: екранні, звукові, екранно-звукові засоби. Екранними посібниками є діапозитиви – виконані на плівці фотографічні зображення; транспаранти – зарисовки чи записи, що проектуються на екран за допомогою графопроектора. Звуковими посібниками є грамзаписи та магнітозаписи. До екранно-звукових посібників відносять кінофільми, кіно фрагменти, відеозаписи. Крім того, в наш час досить широкого використання набули комп’ютери, мультимедійні компакт-диски, інформаційні мережі. На сьогоднішній день існує безліч комп’ютерних програм: контролюючі програми, тренажери, ігрові програми, предметно-орієнтовані програми.

Немає коментарів: