пʼятниця, 28 жовтня 2016 р.

Конспект уроку музичне мистецтво 1 клас Тема уроку: Дивовижні інструменти

Тема: Дивовижні інструменти.
Мета: узагальнити й поглибити знання учнів щодо призначення музичних інструментів, їх ролі у «житті» музичного твору і музичному мистецтві, виховувати інтерес і любов до мистецтва, потребу в спілкуванні з ними.
Обладнання: малюнки різних музичних інструментів, портрет В.А.Моцарта, дитячі музичні інструменти, музичний матеріал: В.А.Моцарт «Маленька нічна серенада», білоруська народна пісня «Савка та Гришка».

Хід уроку.

І. Організаційний момент. Музичне вітання.
Прийшла знов музика до нас,
Уважним буде перший клас.

ІІ. Актуалізація опорних знань.
-         Послухайте вірш. Про які інструменти в ньому розповідається?
Зал. Концерт. На сцену вийшли
Інструменти дивовижні.
Хтозна, що з ними робити?
Може, в стіну цвях забити,
Може, поратись в городі
Чи прибрати у господі,
Чи полагодити хату,
Чи картину малювати?...
Ні, це інші інструменти:
За наказом диригента
Їх  беруть музики в руки
І дарують людям звуки!
-         Як  називаються інструменти,які «дарують» музику?
Чому  вони названі  дивовижними?
ІІІ. Оголошення теми уроку.
-         На сьогоднішньому  уроці  ми  помандруємо у царство  музичних інструментів.
Музичні інструменти – це пристрої для виконання музики.
1.     Гра «Юні музиканти» (зошит, с.52)
-         Давайте з вами  створимо невеличкий оркестр. Але вам необхідно дописати потрібно букви у порожні клітинки:
ІНСТРУМЕНТИ
-         Яке слово утворилось?
-         Розфарбуйте  лише малюнки музичних інструментів. Назвіть їх.
2.     Розспівування.
Грає Мурчик на баяні,
Зайчик наш на барабані.
А ведмедик на трубі грає весело собі.
Будеш нам допомагати,
Будем разом усі грати.
3.     Гра «»Відгадай, чий голосок».
-         Отпустіть голівки на парти, заплющіть очі. Відгадайте, на чому я граю. (Вчитель грає на різних музичних інструментах, а діти впізнають їх за звучанням).

IV. Слухання музики В.А.Моцарт «Маленька нічна музика».
         В.А.Моцарта  називали музичним  дивом. У 4 роки він вже грав на музичних інструментах і писав музику. Майстерно грав хлопчик  на клавесині («прадід» сучасних піаніно і рояля), скрипці, органі, флейті…
- Послухайте музику і скажіть, які інструменти звучать.
- Яка ця музика?
         - Що ви відчуваєте, слухаючи цей музичний твір?
         - Яке  враження на вас справила ця музика?
         - Які почуття у вас вона викликає? Розмалюйте їх різними кольорами.
Радість
Настрій
Схвильованість
Приємні  спогади
Сум
Щастя
 






V. Розучування білоруської народної пісні «Савка та Гришка»

1.     Виконання пісні вчителем.
-         Чому пісня названа жартівливою?
-         Чи завжди доречно грати на музичних інструментах?
-         Коли цього не слід робити?
2.     Розучування пісні за куплетами.
-          Як потрібно виконувати пісню, щоб передати її характер і настрій: повільно, грайливо, з сумом, рухливо, спокійно, святково? (Діти вибирають правильну відповідь на аркушах паперу у вигляді музичних інструментів.)
3.     Спів пісні у парах, по рядках, по групах (хлопчики, дівчатка).

VI. Закріплення вивченого.
1.     Робота в зошиті (с.53).
-         Пригадайте пісні за малюнками і проспівайте їх.
Запишіть, які музичні інструменти згадуються у цих піснях.
2.     Гра «Караоке».
(Виконання пісень «Веселий музикант» або «Ой заграйте, дударики» з оплесками, рухами або супроводом на дитячих і народних музичних інструментах).

VIII. Підсумок  уроку.
Багато ви нового взнали
І дуже грамотними стали.
Ви музику не забувайте,
Читайте, слухайте, співайте.
Хай другом музика вам буде:
Вона потрібна добрим людям.



Немає коментарів: