пʼятниця, 28 жовтня 2016 р.

Конспект уроку музичне мистецтво 1 клас Тема уроку: Про барабан і труби

Тема: Про барабан і труби.
Мета: дати уявлення про ударні та духові інструменти, ознайомити  із  найбільш поширеними інструментами цих груп, розвивати вокально – інтонаційні навички, почуття ритму; виховувати естетичні смаки, любов до прекрасного.
Обладнання: малюнки ударних  та духових інструментів, іграшкові музичні інструменти, музичний матеріал: українські мелодії у виконанні ансамблю  сопілкарів, С.Дяченко «дзвіночок».

Хід уроку


І. Органцізаційний момент. Музичне вітання.
Добрий день, добрий час,
Любить музику наш клас.

ІІ. Актуалізація опорних знань.
-         На сьогоднішньому році я пропоную вам побути у ролі музикантів.
-         А хто такі музиканти?
-         На яких інструментах вони грають?
Наші музиканти будуть грати лише на деяких з них.
-         Послухайте вірш, розв’яжіть ребуси – і ви дізнаєтесь, про які інструменти ми сьогодні поговоримо.
От дива: їх бють, штовхають,
А вони звучать і грають!
Є там ложки і тарілки (ті, що в кухні, - не такі!).
Круглий бубон і трикутник,
Барабан – сурми супутник.
Є дзвіночки – різні-різні,
І литаври трохи грізні.
Всі дзвінкоголосі, гарні,
Називаються - …(ударні).

Загули, заграли труби:
Флейти і басисті труби,
Сопілки і саксофони,
Сурми і хрипкі тромбони …
Все це – давні та нові
Інструменти - … (духові)

ІІІ. Оголошення теми уроку.
-         Отже, на сьогоднішньому уроці ми ознайомимось із двома групами музичних інструментів. Давайте їх пригадаємо, розв’язавши ребуси.
1.     Робота в зошиті (с. 54).
-         Чому духові та ударні інструменти отримали таку назву?
-         Зробіть голосом їх звучання.
-         Розфарбуйте ударні інструменти червоним олівцем, а духові – жовтим.
2.     Гра «Юні музиканти».
(Одні діти грають на іграшкових ударних або  духових інструментах, інші відгадують їх назви.)
3.    Фізкультхвилинка. (Діти імітують гру на різних інструментах.)

IV. Слухання музики укр. народні мелодії у виконанні ансамблю сопілкарів.
-         Послухайте вірш-загадку. Поміркуйте, про який інструмент у ньому йдеться.
Я чарівний голос маю,
Наче пташечка співаю.
Моя пісенька красива –
То весела, то журлива.
А зробили мене з гілки
І дали імя … (сопілка).
-         Чи доводилося вам чути сопілку? Де?
-         Яке враження справила на тебе музика?
-         Який настрій створила?
-         Чи знаєш ти, як грають на сопілці?

V.Розучування пісні «Дзвіночок» сумського композитора Сергія Дяченка.

1.     Робота над загадкою.
Є помічник у школі в нас.
Коли заходить учитель в клас,
Усіх скликає на урок
Дзвінкоголосий наш …(дзвінок).
         А ще дзвіночок – це ударний інструмент, який робить музику дзвінкою і мелодійною.
2.     Виконання пісні вчителем.
-         Який голосок у дзвіночка?
-         Що відбувається навколо, коли він дзвенить?
-         Як слід виконувати цю пісню, щоб передати її характер?
-         Чого вчить ця пісня?
3.     Розучування пісні.
4.    Виконання пісні (приспів діти двічі, 2-й раз – із супроводом на дзвіночках).

VI. Підсумок уроку.


Немає коментарів: