пʼятниця, 28 жовтня 2016 р.

Конспект уроку музичне мистецтво 1 клас Тема уроку: Такі різні танці

Тема: Такі різні танці.
Мета: поглибити уявлення про танець, ознайомити першокласників з ознака- ми та зразками танцювальної музики, розвивати музичні здібності, чуття ритму, виховувати любов до національного фольклору.
Обладнання: музичний інструмент, комп’ютер, мультимедійна презентація.
Музичний матеріал: М. Глінка «Полька», А. Павлюк «Святковий хоровод». 
Хід уроку


I. Організаційний момент. Музичне вітання.
Добрий день, зимовий день.
Скучили ми без пісень.
II. Актуалізація опорних знань.
— Діти, чи любите ви ходити в гості?
— Сьогодні ми запрошені на гостину до феї Музики. Але дорога до її пала-
цу далека. Тож давайте, мандруючи, пограємо в гру.
1. Гра «Знавці музики».
v Що таке музика? З чого вона складається?
v Хто її створює? Які бувають звуки?
v Як правильно співати? Покажіть співацьку поставу.
v Як називаються знаки для запису музичних звуків?
v Які ноти ви знаєте?
2. Розспівування.
Нот-сестричок тільки сім:
до, ре, мі, фа, соль, ля, сі.
— Ось ми і дійшли до палацу феї Музики. Але звідти лунає якась музика.
Що це звучить? На це запитання ви отримаєте відповідь, коли виконаєте одне
завдання.

v Розгляньте фото. Що на них зображено?
v Який із цих танців є українським народним?

III. Оголошення теми уроку.
— Наша фея дуже любить танцювати. Тож запрошує вас на урок танцю.
(Звучить танцювальна музика на вибір вчителя).
v Які особливості танцювальної музики?
v Чим вона відрізняється від маршу?
v Які танці ви знаєте?
Танщовальна музика — ритмічна, пластична, пружна. Під неї зручно тан-
цювати.
IV. Слухання музики .Михайло Глінка «Полька».
Полька — це швидкий, веселий танець, який виконують парами. Виник
у Чехії, а згодом поширився по всьому світу.
Музичний твір у ритмі польки написав російський композитор Михайло Глінка.

v Опишіть характер музики.
v За якими ознаками можна «впізнати» танцювальну музику?
v Розгляньте малюнок .Опишіть національне вбрання виконавців.

V. Фізкультхвилинка.
(Діти виконують танцювальні рухи під музику).
VI. Розучування пісні «Святковий хоровод» (муз. А. Павлюка, сл. В. Рождественського).
— Про що ця пісня? Коли її можна виконувати?
— Чи знаєте ви, як водять хоровод?
— Чи доводилось вам так танцювати?
— У хороводі виконавці рухаються по колу, танцюють і співають.
— З яким настроєм слід виконувати пісню?
(Діти утворюють хоровод і виконують пісню з танцювальними рухами).

Запам’ятайте! У хороводі виконавці рухаються по колу, танцюють і співають.

VII. Вивчення музичної грамоти.
Фея Музика вміє її записувати за допомогою нот.
— А де записуються ноти?
— Які ноти ви знаєте?
— З яких елементів вони складаються?
— Знайдіть і покажіть на малюнках овал, штиль, хвостик.
Овал, плюс штиль, плюс хвостик —
нас ноти кличуть в гості.
— На попередньому уроці ми ознайомились із нотою до. А сьогодні фея
Музика прочитала ось цей вірш і вигукнула: «Тут у словах заховалася назва
однієї ноти!»
— Послухайте вірш. Про що у ньому йдеться?
— Назва якої ноти заховалася у словах?
У кареті кришталевій
їде біла королева,
поспіша на відпочинок
в білім мареві сніжинок.
А назустріч — юна леді
у березовій кареті,
їй всміхаються дерева:
«Здрастуй, Весно-королева!»
— Полічіть, скільки разів у вірші трапляється назва ноти ре.
— Доберіть інші слова із цим складом (ремонт, карета, ремінець, ресторан,
рекорд, береза...).
VIII. Закріплення вивченого.
Пригадайте, як називається  танець коли виконавці рухаються по колу, танцюють і співають?

Гра «Караоке».
— Проспівайте народну пісню на вибір з танцювальними рухами.

IX. Підсумок уроку.
— Ось і закінчилася наша подорож. З якйм настроєм ви повертаєтеся до-
дому?
— З яким ще одним «музичним китом» ви сьогодні ознайомились?


Немає коментарів: