пʼятниця, 28 жовтня 2016 р.

Конспект уроку музичне мистецтво 1 клас Тема уроку: Залетіли в клас пісні

Тема. Залетіли в клас пісні...
Мета: поглибити уявлення про пісню, її творців, жанрові особливості пісенної музики (у вокальних та інструментальних творах), розвивати музичний  слух, збагачувати пісенний репертуар дітей, виховувати, любов до пісні.
Обладнання: музичний інструмент, комп’ютер, мультимедійна презентація.
Хід уроку

I. Організаційний момент. Музичне вітання.
Знов святковий настрій в нас,
знов радіє перший клас.
II. Актуалізація опорних знань.
— Послухайте вірш. Складіть з букв пропущене слово і дізнаєтесь, про
що будемо вести мову на уроці.
У віконце залетіли,
всіх до співу запросили..:
Хто це завітав до нас,
і чому співа весь клас?
Підкажу вам, любі діти:
мандрували білим світом
і, як пташки навесні,
залетіли в клас... (Пісні)
Так, піснями в будні й свято
здавна рідний край багатий.
Є в них усмішка та ласка,
смуток та чарівна казка...
III. Вивчення нового матеріалу.
— Пригадайте, що таке пісня.
За якими ознаками її можна впізнати?
— Розгляньте малюнки. Розкажіть, хто складає та виконує пісні.
(Композитор, поет, співак, хор)
— Пригадайте, як будуються пісні.
1-й заспів 2-й заспів
1-й куплет 2-й куплет 3-й куплет
IV. Слухання музики (віночок українських пісень у сольному, ансамблевому  та хоровому виконанні).
— Послухайте українські народні пісні.
— В якому виконанні вони звучать?
— Які почуття викликає у вас музика? (Радість, сум, любов.)
1. Робота в групах.
1-ша група
Проплескуйте музичний пульс пісні.
2-га група
Підспівуйте мелодію.
3-тя група
Придумайте танцювальні рухи.
V. Фізкультхвилинка.
(Танцювальні рухи під музику).
VI. Закріплення знань учнів.
Розучування поспівки «Світить сонце золоте» за ритмічною схемою .
2. Гра «Веселий композитор».
Складіть до поспівки мелодію та виконайте з жанровим варіюванням (пі-
сенно, танцювально або маршово).
VII. Розучування пісні «Пісенька про пісеньку» (слова Н. Найдьонової, музика Т. Попатенко).
— Якому «музичному киту» присвячено цей твір?
— Чому «пісенька нам потрібна всім»?
— Який характер музики?
— З яким настроєм слід виконувати цю пісню?
VIII. Виконання пісні з оплесками або ритмічним супроводом.

IX. Підсумок уроку. Музичне прощання.

Продзвенів уже дзвінок,
закінчився наш урок.
До побачення!

До побачення.

Немає коментарів: