пʼятниця, 28 жовтня 2016 р.

Конспект уроку музичне мистецтво 1 клас Тема уроку: Рояль і його друзі

Тема: Рояль і його друзі.
Мета: ознайомити першокласників з найбільш поширеними музичними інструментами клавішної групи, розвивати навички активного слухання музики, формувати художній смак, музичні інтереси дітей.
Обладнання: малюнки музичних інструментів чотирьох груп: ударні, духові, струнні, клавішні, музичний матеріал: Ф.Шопен «Полонез», А.Вівальді «Весна», Ю.Михайленко «Грає веснонька».

Хід уроку


І. Організаційний момент. Музичне вітання.
Добрий день, весняний день,
Знов чекаємо  пісень.

ІІ. Актуалізація опорних знань.
1.     Гра «Магазин».
-         Сьогодні я запрошую вас у магазин музичних інструментів. Але у продавця дуже багато роботи. Допоможіть йому розкласти інструменти на три полички:
ДУХОВІ
СТРУННІ
УДАРНІ
 




2.     Слухання фортепіанної музики Ф.Шопен «Полонез».
У магазині звучала чудова музика. На якому інструменті її виконують?
Розшифруйте ребус.
Ф
О
Р
Т
Е
П
І
А
Н
О
P
F
                    
                      
-         Які  музичні інструменти так називають?

ІІІ. Оголошення теми уроку.

На сьогоднішньому уроці ми ознайомимось із  групою клавішних музичних інструментів.
-         Чому вони так називаються?
-         Які клавішні музичні інструменти схожі між собою?
1.     Робота в зошиті (с.58)
-         Розгляньте зображення музичних інструментів. Обведіть лише клавішні.
-         Що вам відомо про ці клавішні інструменти?
-         Які з них звучать однаково?
2.     Гра «Юні піаністи» (зошит, с.59)
-         Розгляньте фортепіанну клавіатуру . Підпишіть білі клавіші за зразком.
-         Співайте ноти і показуйте відповідні клавіші на малюнку.
3.    Слухання звучання клавіші і сольфеджування нот у межах першої октави.
До, ре, мі, фа, соль, ля. сі –
Треба знати ноти всі.
Якщо добре їх всіх знаєш,
Гарно пісню заспіваєш.

IV. Фізкультхвилинка.

V. Розучування пісні «Грає веснонька!» муз. Ю. Михайленка, сл. В. Буряка – Довганя.

1.     Виконання пісні вчителем.
-         Який настрій створює ця пісня?
-         Доберіть для неї характер виконання.
(Повільно, енергійно, ніжно, схвильовано, весело.)
-         На яких музичних інструментах грала веснонька?
2.     Розучування пісні.
3.    Виконання пісні з імітацією гри на музичних інструментах (цимбалах, трембіті, сопілці, дзвіночках).

VI. Слухання музики А. Вівальді «Весна».
1.     Вступна бесіда.
-         Антоніо Вівальді – італійський композитор. Він створив багато творів серед яких – «Пори року». Твір складається з чотирьох частин – стільки ж є пір року. Ця музика була написана для скрипок.  А згодом її стали виконувати на органі.
Орган – духовий клавішний музичний інструмент. Справжній цар музичних інструментів: як за своїми розмірами, так і за силою трубного голосу. Кожна труба, в яку потрапляє повітря, має свій особливий, завжди той самий за висотою звук. Музикант натискає на клавіші, а звучать труби.
-         Послухайте фрагмент частини «Весна» з твору «Пора року».
-         Опишіть звучання цього інструмента.

VII. Підсумок уроку.
-         З якою групою музичних інструментів ви ознайомились?
-         Назвіть представників цієї групи.


Немає коментарів: